Ga direct naar: inhoud

Nationale-Nederlanden wint Gouden Spreekbuis 2014

Den Haag, 3 december 2014

Nationale-Nederlanden heeft de Gouden Spreekbuis HypotheekVerstrekkers 2014 gewonnen. De Gouden Spreekbuis, een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research, wordt toegekend aan de hypotheekverstrekker die in 2014 de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt op het gebied van bekendheid, waardering, imago, overweging en voorkeur. De jury heeft op basis van de uitkomst van een jury-oordeel van vakspecialisten en op basis van een onderzoek van Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers onder ruim 450 intermediairs de winnaar vastgesteld. In het onderzoek is zowel de mening van tussenpersonen waar zaken mee wordt gedaan als tussenpersonen waar geen zaken mee wordt gedaan meegenomen.

Beoordeling

Bij de beoordeling door de vakjury is onder meer gekeken naar de hypotheekverstrekker die het belang van de consument centraal stelt en actief uitdraagt, de adviseur helpt bij het zoeken naar oplossingen voor klanten, hem voedt met relevante klantgegevens en tot slot de tevredenheid meet onder consumenten en adviseurs en hier opvolging aan geeft.
Nationale-Nederlanden werd door de jury beschreven als een organisatie die zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. Een organisatie die op safe heeft gespeeld door in te zetten op procesoptimalisatie richting het intermediair en tegelijkertijd risico heeft durven nemen door echt vernieuwend te zijn. De andere genomineerden waren Florius en Woonfonds.

Award is geen eindstation

Monique Sueters-Versteegen, directielid van Nationale-Nederlanden Bank, laat weten dat het winnen van deze award zeker geen eindstation is. “Deze prijs is voor ons een bevestiging dat de veranderingen die we op het gebied van hypotheken binnen Nationale-Nederlanden aan het doorvoeren zijn, relevant zijn voor en gewaardeerd worden door zowel de klant als de adviseur. Wij zullen met veel energie deze ingeslagen weg voortzetten. We danken alle adviseurs en klanten die hun vertrouwen in ons hebben uitgesproken!” aldus Sueters-Versteegen.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden, bestaande uit NN Bank, NN Schade & Inkomen en NN Leven, is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden bijna 170 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.