Onze digitale kanalen voor iedereen toegankelijk
Het is van belang dat iedereen financiële zaken kan regelen. Op een manier die het beste past. Daarom zetten wij ons elke dag in om onze digitale kanalen beter en toegankelijker te maken.
Je financiële zaken regelen met een visuele beperking of gehoorbeperking
Misschien gebruik je voorleessoftware of weet je al dat je webpagina’s groter kunt maken met de CTRL-toets en je muiswieltje. Wij werken er hard aan om onze app en website zo toegankelijk mogelijk te maken voor je. Zo verhoogden we het contrast van teksten en andere elementen op de website, zoals knoppen.
Als we onze app of website verbeteren, houden we er rekening mee dat de voorleessoftware en andere middelen goed werken. Dit testen we ook bij mensen die deze middelen nodig hebben. Ben je doof of slechthorend en heb je hulp nodig bij het regelen van financiële zaken? Neem dan contact met ons op via de chat (knop rechtsonder) of bel via Teletolk.
Handige hulplijnen
Vind je het moeilijk om je bankzaken online te doen? Gelukkig sta je er niet alleen voor met deze handige hulplijnen.
Digihandig app
In de Digihandig app kun je veilig oefenen. Je leert stap voor stap hoe je nieuwe apps gebruikt. En hoe je veilig bankzaken doet op je telefoon. Download de Digihandig app in de App Store (iPhone) of Play Store (Android).
DigiHulplijn
Heb je vragen over je computer, e-reader, mobiel of het internet? De DigiHulplijn helpt! Bel gratis 0800 1508, stel je vraag via whatsapp, of mail: vragen@digihulp.nl.
Hulp nodig bij Nationale-Nederlanden?

Bel 088 663 0663
Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Chat met Sanne
Chat met Sanne, onze digitale assistent, met de knop rechtsonder: Chat met Sanne.

Mijn.nn
Een account aanvragen of andere vraag? Neem een kijkje op Online je zaken regelen met mijn.nn.

NN App
Ontdek waarvoor je de NN App kan gebruiken. Of bekijk de veelgestelde vragen.
Bellen met een gebarentolk
Met Tolkcontact Teletolk bel je met ons van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Klik je op 'gebaren', dan krijg je een gebarentolk te zien. Die vertaalt wat er gezegd wordt. Je kunt zelf gebaren, spreken of typen. Klik je op 'tekst', dan vertaalt een tekstbemiddelaar wat er gezegd wordt. Hierbij kun je zelf spreken of typen.
Vragen of opmerkingen?
Heb je een vraag, wil je feedback geven of misschien heb je een klacht? Vul het online formulier in.
We hebben veel stappen gezet om zo toegankelijk mogelijk te zijn
We werken continu verder aan verbeteringen op nn.nl, in de NN App en in onze documentatie. Op Hulp bij je digitale bankzaken lees je meer over toegankelijke bankproducten, zoals hypotheken, sparen, beleggen en betalen.