Ga direct naar inhoud

Misschien kunnen we jouw vraag ook online beantwoorden:

Stel je vraag aan onze chatbot

Service en contact

Wij helpen je graag! We maken het doorgeven van wijzigingen en het maken van meldingen eenvoudig voor je.

Financieel advies nodig?

Je regelt je financiële zaken op je eigen manier. Als het om belangrijke financiële beslissingen gaat, wil je er zeker van zijn dat je de juiste keuzes maakt. We helpen je graag met het vinden van een financieel adviseur.

Lees meer over financieel advies

Bent u al klant? Bekijk of wijzig uw product

Contact met ons opnemen

Ondanks de maatregelen die zijn ingesteld om het coronavirus in te dammen blijft Nationale-Nederlanden bereikbaar. Actuele informatie en veelgestelde vragen kun je vinden op onze Corona-informatiepagina. Als je contact opneemt, kan het wat langer duren dan je van ons gewend bent voordat wij je te woord kunnen staan. Wij vragen je begrip hiervoor.

Lees meer op de Corona-informatiepagina

Meer informatie

Onze dienstverlening

Lees meer over onze dienstverlening

Delta Lloyd

Delta Lloyd en NN Group, waar Nationale-Nederlanden onderdeel van is, bundelen de krachten in Nederland en België.

Meer informatie over de krachtenbundeling


Top 5 veelgestelde vragen

Waarom kan ik details van sommige producten niet bekijken in mijn.nn?

De productdetails in mijn.nn zijn momenteel voor de meeste producten te zien. Voor sommige producten (voornamelijk levens- en schadeverzekeringen) die langer geleden zijn afgesloten kunnen de details nog ontbreken. Het is nog onzeker of en wanneer deze gegevens toegevoegd worden. Ontbreken de gegevens en heb je een inhoudelijke vraag over je product? Neem dan contact met ons op.

Hoe meld ik fouten in mijn productoverzicht in mijn.nn?

In mijn.nn zie je een overzicht van alle verzekeringen of rekeningen die je bij ons hebt. Staat hier een product tussen dat je niet herkent, of mis je een product? Neem dan contact op met Digital Support via 088 663 01 12 (maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur).

Waar kan ik terecht met een vraag over een product?

In mijn.nn kun je de informatie over je product(en) vinden. Is dit geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een activatienummer ontvangen, maar het lukt niet om mijn.nn te activeren. Wat kan ik daar aan doen?

Op de pagina Activeer je mijn.nn-account vul je je activatienummer samen met je geboortedatum en postcode in. Als de ingevulde combinatie niet bij ons bekend is, krijg je daarvan een melding. Controleer of je de gegevens correct hebt ingevuld. Weet je zeker dat de gegevens kloppen, dan hebben wij mogelijk niet je juiste gegevens.

Neem contact met ons op, zodat we je kunnen helpen met activeren. Bel naar telefoonnummer 088 663 01 12 (maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur).

Ik heb een activatienummer voor mijn.nn, maar dit is verlopen of geblokkeerd. Wat nu?

Je activatienummer verloopt na een aantal maanden. Je kunt in dat geval een nieuw nummer opvragen. Je activatienummer kun je maar één keer gebruiken, daarna wordt het nummer voor de veiligheid geblokkeerd en kun je het niet meer gebruiken.


Veelgestelde vragen per onderwerp