Je camera die uit je handen glipt en op straat kapot valt. Of de gitaar van je zoon die wordt gestolen. Het kan iedereen overkomen. Door je Inboedelverzekering All risk uit te breiden met de module Buitenshuis ben je hiervoor verzekerd.
Je waardevolle spullen zijn in huis verzekerd met een Inboedelverzekering. Maar wat als je je koptelefoon onderweg naar de trein laat vallen? Of je fotocamera wordt bij een uitstapje gestolen? Daarvoor is er de module Buitenshuis. Met deze module zijn je persoonlijke bezittingen en die van andere gezinsleden ook in Nederland buiten de deur verzekerd.De module Buitenshuis sluit je af met onze Inboedelverzekering All risk.
We geven hier alleen een samenvatting van de dekkingen. In de polisvoorwaarden van de Woonverzekering lees je in hoofdstuk 4.12 precies wat wel en niet gedekt is.
Dit zijn de waardevolle spullen die je verzekert tegen schade en diefstal met de module Buitenshuis:
Je kunt zelf kiezen voor welk bedrag je waardevolle spullen wilt verzekeren. Je hebt de keuze uit een maximale vergoeding van € 5.000, € 15.000 of € 30.000 per gebeurtenis. Voor sieraden en horloges is de maximale vergoeding nooit meer dan € 5.000,- per schade.
Let op! Wil je je mobiele elektronica (zoals smartphones, laptops, tablets en wearable devices) buitenshuis verzekeren? Dan kun je hiervoor de module Mobiele elektronica bij je Inboedelverzekering afsluiten.
Met een Buiten-de-deur-verzekering of Buitenshuis module verzeker je jouw waardevolle spullen ook buitenshuis. Bij ons sluit je eenvoudig de module Buitenshuis af bij je Inboedelverzekering.
De premie hangt af van het maximaal verzekerde bedrag dat je kiest. Je kunt kiezen uit de volgende bedragen: € 5.000,-, € 15.000,- of € 30.000,-.
Heb je al een Inboedelverzekering bij ons en wil je deze uitbreiden met de module Buitenshuis? Neem contact op via de chat of telefoon: 088 663 06 63. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
Hieronder vind je de meest recente voorwaarden van de Nationale-Nederlanden Woonverzekering. Op je polisblad en in mijn.nn vind je terug welke voorwaarden en dekkingen voor jou gelden.
In de verzekeringskaart staan de belangrijkste kenmerken van de Inboedelverzekering van Nationale-Nederlanden. Deze kaart helpt je om de voorwaarden te vergelijken met andere aanbieders.
Na ontvangst van je polisblad heb je 14 dagen bedenktijd. Je kunt dan zonder reden je verzekering opzeggen en hoeft ook geen premie te betalen. Na deze 14 dagen bedenktijd is je verzekering dagelijks opzegbaar. Als je je verzekering niet opzegt, geldt er een contracttermijn van een jaar die stilzwijgend wordt verlengd.
Soms is het nodig om de premie en/of de voorwaarden voor deze verzekering of voor alle of een deel van de klanten aan te passen. Dit kan per de verlengingsdatum van je verzekering.
Dit gebeurt bijvoorbeeld:
De aanpassing kan ook tussentijds worden doorgevoerd, bijvoorbeeld omdat dit vanuit wetgeving verplicht is.
Als de premie en/of de voorwaarden van een verzekering veranderen, dan informeren wij je van tevoren. Bij een aanpassing per verlengingsdatum ontvang je minimaal één maand van tevoren bericht van ons. Ook leggen wij uit waarom de premie en/of voorwaarden wijzigen, wat er gewijzigd wordt en per wanneer.
Ben je het eens met de verandering? Dan hoef je niets te doen. De verzekering loopt dan vanaf de wijzigingsdatum automatisch door met de veranderde premie en/of voorwaarden. Ben je het niet eens met de verandering? Dan kan de persoon die de verzekering heeft afgesloten de verzekering stoppen. Dit kan tot één maand nadat de verandering is medegedeeld via nn.nl of door ons een brief of e-mail te sturen. De verzekering loopt dan tot de dag waarop de verandering zou ingaan.
De aanpassing kan ook tussentijds worden doorgevoerd, bijvoorbeeld omdat dit vanuit wetgeving verplicht is.
Als de premie en/of de voorwaarden van een verzekering veranderen, dan informeren wij je van tevoren. Bij een aanpassing per verlengingsdatum ontvang je minimaal één maand van tevoren bericht van ons. Ook leggen wij uit waarom de premie en/of voorwaarden wijzigen, wat er gewijzigd wordt en per wanneer.
Ben je het eens met de verandering? Dan hoef je niets te doen. De verzekering loopt dan vanaf de wijzigingsdatum automatisch door met de veranderde premie en/of voorwaarden. Ben je het niet eens met de verandering? Dan kan de persoon die de verzekering heeft afgesloten de verzekering stoppen. Dit kan tot één maand nadat de verandering is medegedeeld via nn.nl of door ons een brief of e-mail te sturen. De verzekering loopt dan tot de dag waarop de verandering zou ingaan.
De Inboedelverzekering is geschikt voor alle Nederlandse huishoudens (inwoners van 18 jaar en ouder). En die hun vermogen willen beschermen voor de kosten bij schade aan de inboedel in hun koop- of huurwoning.
We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.
Nationale-Nederlanden Bank is de bemiddelaar voor je schadeverzekering bij Nationale-Nederlanden. Om je goed te helpen, brengen we je in contact met een medewerker van Nationale-Nederlanden Schadeverzekeringen.