Ga direct naar: inhoud

Wanneer krijgt u een reactie?

We doen ons best om u zo snel mogelijk antwoord te geven op uw vraag. Helaas duurt het verwerken van een aantal wijzigingen op dit moment langer dan normaal. We bieden u hiervoor onze excuses aan en doen er uiteraard alles aan om deze vertraging op te lossen.

Hieronder ziet u wanneer u een reactie van ons kunt verwachten. Als we een reactie per post sturen, kan het enkele dagen langer duren.

Algehele aflossingen Uiterlijk 10 werkdagen voor aflosdatum
Depot 3 werkdagen
Mutatie rekeningnummer 5 werkdagen
Jaaropgave 5 werkdagen
Leven afloop verzoek 10 werkdagen
Polismutatie 5 werkdagen
Goedkeuring 2e en 3e hypotheek 5 werkdagen
Persoonsgegevens 5 werkdagen
Echtscheidingen 20 werkdagen
Omzettingen + voortzettingen 50 werkdagen
Polisuitkering overlijden 10 werkdagen
Informatieve aflosnota* 30 werkdagen

* Heeft u een informatieve aflosnota gevraagd omdat u wilt weten of u bij aflossing een boete moet betalen? Dan kunt u deze informatie in veel gevallen eenvoudig en snel zelf terugvinden in mijn.nn. Kies bij uw hypotheekgegevens voor ‘Extra aflossen’ en vul per leningdeel het volledige bedrag in dat u wilt aflossen. U ziet dan direct of u een boete moet betalen en zo ja, hoe hoog deze boete is. Dit geldt niet voor de BankSpaar Plus Hypotheek, Spaar Hypotheek en Optimaal Spaar Hypotheek. Voor deze producten is extra aflossen via mijn.nn namelijk niet mogelijk en kunt u deze functionaliteit hiervoor dus niet gebruiken.


Via mijn.nn uw hypotheek beheren

  • Direct regelen
  • In uw persoonlijke en beveiligde omgeving

Log in op mijn.nn

Kunnen wij u helpen?