Zo helpen wij je verder
Wij willen je graag helpen. Dat betekent dat wij alles zo snel en zo goed mogelijk voor je willen regelen. Zodat je weer zorgeloos verder kunt. Als je een brief of e-mail van ons ontvangt of als je met ons belt, proberen we jouw vragen te beantwoorden of een oplossing te bieden voor je vraag. Maar ook bij de afhandeling van je claim of klacht zijn wij pas tevreden als jij dat ook voor 100% bent. Hieronder lees je waarop je in deze gevallen kunt rekenen.
Waar kun je op rekenen?
Als je ons belt
- Doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen en
- Zorgen wij dat je snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt
Als je een verzoek hebt
- Ontvang je een inhoudelijke reactie, of
- Een bericht dat het wat langer duurt en
- Laten we je weten wanneer je een inhoudelijke reactie ontvangt.
Als je niet tevreden bent
- Kun je je klacht gemakkelijk indienen
- Zoeken we altijd samen naar een oplossing
- Lees ook onze klachtenrapportage
Wij bieden je begrijpelijke producten
Als je een verzekering bij ons sluit, zorgen wij ervoor dat je begrijpt wat de verzekering inhoudt en dat je krijgt wat je verwacht.
Wij zorgen ervoor dat:
- Je onafhankelijke informatie over onze producten kunt vinden in productwijzers
- Wij begrijpelijke taal gebruiken in onze brieven, brochures, etc.
- Je duidelijke voorlichting krijgt
- Je onafhankelijke financiƫle informatie kunt vinden
- Je informatie krijgt over het (eventuele) medische-acceptatietraject en de medische keuring
Wij bieden je een product aan dat geschikt voor je is
Je wilt natuurlijk alleen een verzekering afsluiten die je nodig hebt en die bij je past. Nu en in de toekomst.
Van elk product dat we je aanbieden:
- Maken wij duidelijk wat de toegevoegde waarde voor je is
- Geven wij aan voor welke doelgroep het product geschikt is
- Bevestigen wij dat het product overeenstemt met de wetgeving
Je mag van ons verwachten dat onze dienstverlening optimaal is
Als je bijvoorbeeld een claim bij ons indient of met ons belt, wil je natuurlijk snel geholpen worden.
Wij zorgen ervoor dat je:
- Weet wanneer je een inhoudelijke reactie van ons krijgt op een vraag, claim of klacht
- Tijdig van ons hoort als ons dat niet lukt
- Informatie kunt vinden over het indienen van een claim of een klacht en over de afhandeling daarvan
- Snel wordt geholpen als je ons belt, of kunt laten weten wanneer we je kunnen terugbellen
Ons kwaliteitssysteem om onze prestaties te waarborgen
We doen er alles aan om onze beloften waar te maken.
We zorgen voor:
- Een actief kwaliteitsbeleid met heldere doelstellingen en procedures
- Interne kwaliteitsmetingen
- Jaarlijkse verbeteracties, die we uitvoeren op basis van de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek
- Inzicht in ons beleggingsbeleid
- Een actief fraudebeleid en registratie van alle fraudezaken