Ga direct naar inhoud

Hulp nodig?

Wij zijn er voor je.

Hier wordt op dit moment veel op gezocht

Ik wil een Garageverzekering afsluiten. Kan ik gelijk dekking krijgen?

Als je een Garageverzekering afsluit, kunnen alleen je eigen motorrijtuigen meteen gedekt worden. Voor de AVB/Klanten/Casco dekking moet eerst een inspectie uitgevoerd worden.

Meer over onze Garageverzekering

Hoe kan ik een nieuw of aangepast e-mailadres doorgeven?

Wanneer je een nieuw of aangepast e-mailadres wilt doorgeven, vragen we je contact op te nemen met je adviseur. Hij kan dit direct voor je in orde maken. Heb je geen adviseur, neem dan contact met ons op. Je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.

Ik kan niet meer inloggen omdat mijn account is geblokkeerd, wat nu?

Het kan gebeuren dat je account voor Mijn NN Zakelijk wordt geblokkeerd, bijvoorbeeld wanneer je langere tijd niet ingelogd bent geweest. Of dat je te vaak met een foutief wachtwoord geprobeerd hebt om in te loggen. Onze afdeling Digital Support helpt je graag weer op weg. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 070 513 07 57 en digitalsupport@nn.nl. Om je goed van dienst te zijn vragen wij je de volgende informatie gereed te houden:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres van het account
  • Vestigingsadres en/of postadres
  • Polisnummer(s)

Waar kan ik terecht voor informatie over de dienstverlening van Keerpunt?

Het re-integratiebedrijf Keerpunt verzorgt in overleg met werkgevers de re-integratie van een zieke werknemer. Bekijk meer informatie over Keerpunt

Ik heb onlangs een schadeverzekering aangevraagd via nn.nl, maar nog geen polis ontvangen. Wanneer krijg ik een reactie?

De meeste online aanvragen van zakelijke schadeverzekeringen accepteren we direct. Je ontvangt in dat geval direct een bevestiging en nieuwe polis per e-mail. In sommige gevallen is het noodzakelijk dat we de aanvraag beoordelen. Meestal volgt er binnen tien dagen een reactie. Heb je na tien dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact op via 070 513 33 33 of e-mail

Ik heb onlangs een schade gemeld voor mijn schadeverzekering. Wanneer krijg ik een reactie?

We proberen binnen 24 uur te reageren. In 90% van de gevallen lukt dit ook. In het uiterste geval reageren we binnen tien dagen. Heb je na tien dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact op met ons via 070 513 33 33 of e-mail


Webcare

Ma. t/m vrij. 08.00 – 20.00 uur
Zaterdag 10.00 – 16.00 uur

Reactietijd binnen 2 uur

Bellen

Ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur
Schade melden 24/7

Wachttijd: +/- 5 minuten

E-mail

Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Persoonlijk advies nodig?

Wil je advies afgestemd op jouw wensen en situatie? Een onafhankelijk adviseur kan je daarbij helpen.