Ga direct naar: inhoud

Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Wij willen u graag verder helpen. Dat betekent dat wij alles zo snel en zo goed mogelijk voor u willen regelen. Zodat u weer zorgeloos verder kunt. Als u een brief of e-mail van ons ontvangt of als u met ons belt, proberen wij uw vragen te beantwoorden of een oplossing te bieden voor uw vraag. Maar ook bij de afhandeling van uw claim of klacht zijn wij pas tevreden zijn als u dat ook voor 100% bent. Hieronder leest u waarop u in deze gevallen kunt rekenen.

Wat is het KKV?

Bekijk de video

Keurmerkhouder Klantgericht Verzekeren


Keurmerkhouder Klantgericht Verzekeren

De zakelijke tak van Nationale-Nederlanden heeft sinds april 2014 het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Wat houdt dat in en welke voordelen heeft dat voor u?

Lees meer

Klanttevredenheidsrapportage Zakelijk

Wij laten periodiek een onafhankelijk onderzoek uitvoeren onder de zakelijke klanten van onze schade- en inkomensverzekeringen. Lees de uitkomsten en welke verbeteracties wij ondernemen.

Lees meer

Waar kunt u op rekenen?


Als u ons belt

  • Doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen en
  • Zorgen wij dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt

Lees meer

Als u een verzoek heeft

  • Ontvangt u een inhoudelijke reactie, of
  • Een bericht dat het wat langer duurt en
  • Laten wij u weten wanneer u een inhoudelijke reactie ontvangt.

Lees meer

Als u een schade meldt

  • Staan onze mensen voor u klaar
  • Helpen wij u snel en vakkundig

Lees meer

Als u niet tevreden bent

  • Kunt u uw klacht gemakkelijk indienen
  • Zoeken we altijd samen naar een oplossing
  • Lees ook onze klachtenrapportage

Lees meer


Kunnen wij u helpen?