Vanuit onze wortels, die teruggaan naar het jaar 1845, willen wij verder vormgeven aan onze sterke positie als spaarbank. Dit kan alleen wanneer wij onze klanten blijvend goed bedienen met adequate spaarproducten en zorgvuldige dienstverlening.
Bij Nationale-Nederlanden stellen we het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij ernaar streven om altijd te focussen op onze klanten en hun wensen en behoeften, en deze als uitgangspunt te hanteren voor onze dienstverlening. Ook vragen wij continu naar - en baseren wij ons handelen op - feedback van onze klanten, om zo hun klantervaringen continu te blijven verbeteren. Zo blijven we streven naar een duurzame relatie met onze klanten en naar duurzame resultaten voor ons bedrijf.
Uitgangspunt voor ons spaarbeleid zijn de principes van het ‘modern spaarbeleid’ van de AFM. Ons spaarbeleid borgt, dat wij op adequate en duurzame wijze invulling blijven geven aan onze rol als een betrouwbare bank op de spaarmarkt.
In overleg met de banken heeft de AFM in 2010 principes van een ‘modern spaarbeleid’ opgesteld. De principes van het modern spaarbeleid zijn:
Deze principes van het modern spaarbeleid zijn als volgt doorgevoerd in het spaarbeleid van Nationale-Nederlanden:
De spaarproducten die Nationale-Nederlanden aanbiedt:
1. De marktrentes
2. Het spaargedrag van onze klanten
3. Het evenwicht tussen spaargeld en leningen
4. De kosten die wij maken voor onze spaarrekeningen
5. De spaarrentes van de andere aanbieders in de markt
Lees meer over uw spaarrente bij Nationale-Nederlanden