Sinds 1845 geven wij vorm aan onze sterke positie als spaarbank. Dit kan alleen wanneer wij onze klanten goed blijven bedienen. Met passende spaarproducten en zorgvuldige dienstverlening.
Bij Nationale-Nederlanden stellen we het klantbelang centraal. Dit betekent dat we een focus hebben. En die ligt op jou als onze klant en jouw wensen en behoeften. Deze hanteren we als uitgangspunt voor onze dienstverlening. Ook vragen we continu naar - en baseren we ons handelen op - feedback van onze klanten. Hierdoor blijven we de klantervaringen continu verbeteren. Zo streven we naar een duurzame relatie met onze klanten. En naar duurzame resultaten voor ons bedrijf.
De AFM heeft in 2010 in overleg met de banken, principes van een ‘modern spaarbeleid’ opgesteld. De principes van het modern spaarbeleid zijn:
Deze principes van het modern spaarbeleid zijn als volgt doorgevoerd in het spaarbeleid van Nationale-Nederlanden en streven wij na:
De spaarproducten die Nationale-Nederlanden aanbiedt:
Wij baseren de rente van onze spaarproducten op vijf zaken:
1. De marktrentes
2. Het spaargedrag van onze klanten
3. Het evenwicht tussen spaargeld en leningen
4. De kosten die wij maken voor onze spaarrekeningen
5. De spaarrentes van de andere aanbieders in de markt
Lees meer over je spaarrente bij Nationale-Nederlanden
Je kunt met ons bellen en chatten van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.