Ga direct naar inhoud

Coronavirus en uw zakelijke product

Het coronavirus zal ongetwijfeld vragen oproepen bij u als ondernemer. Via deze pagina vindt u actuele informatie en antwoorden op veelgestelde vragen rondom de coronacrisis en wat dit voor uw zakelijke product betekent.

Maatregelen en tips voor ondernemers

We delen informatie over de maatregelen van de overheid en geven tips om tijdens de coronacrisis goed voor je personeel te zorgen en veilig thuis te werken.

Tips voor ondernemers

Verzuimverzekering

Vanuit de Verzuimverzekering van Nationale-Nederlanden vergoeden wij de verzekerde kosten van loondoorbetaling bij verzuim van uw werknemers. Ook wanneer dit vanwege het coronavirus is. Bekijk meer informatie en veelgestelde vragen over vergoeding vanuit de Verzuimverzekering van Nationale-Nederlanden.

Lees meer over het coronavirus en uw verzuimverzekering

Pensioen

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen over pensioen en het coronavirus.

Lees meer over het coronavirus en pensioen

Zakelijke Schadeverzekeringen

Bekijk actuele informatie en antwoorden op veelgestelde vragen rondom de coronacrisis en uw zakelijke schadeverzekering.

Lees meer over het coronavirus en uw zakelijke schadeverzekering

Evenementen en bezoeken

Wat doen jullie met zakelijke evenementen en bijeenkomsten voor klanten?
  • Zorg voor onze klanten en business partners vindt Nationale-Nederlanden erg belangrijk.
  • Om het risico van het virus te beperken heeft Nationale-Nederlanden besloten om alle evenementen voor business partners en klanten tot vooralsnog 1 juni 2020 op te schorten.
  • De betrokken personen zijn of worden hiervan op de hoogte gesteld. De gezondheid van onze klanten, businesspartners en medewerkers is en blijft hierbij onze belangrijkste zorg.
  • Voor evenementen georganiseerd door derden waarbij Nationale-Nederlanden sponsor is, volgen we het beleid van de organiserende partij. Hierbij checken we per activiteit of haar aanwezigheid, in welke vorm dan ook, wenselijk is.
  • In navolging van de door de overheid aanscherpte maatregelen van 30 maart 2020 gaan alle bezoeken van het accountmanagement van Nationale-Nederlanden aan klanten en business partners in heel Nederland niet door. Waar mogelijk zetten we deze bezoeken om naar een telefonische of online meeting. Lukt dit niet? Dan stellen we de afspraak uit. Deze maatregel geldt voor dit moment tot en met 28 april 2020.

Richtlijnen coronavirus

Nationale-Nederlanden houdt de ontwikkelingen rondom het coronavirus goed in de gaten. Daarbij volgen we de richtlijnen van Buitenlandse Zaken en van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Verbond van Verzekeraars

De zorg voor onze klanten en medewerkers staat voorop. In het geval van vragen over verzekeringsproducten verwijzen we u graag naar de site van het Verbond voor Verzekeraars. De belangrijkste en meest gestelde vragen staan daar op een rij.

Hoe bereikt u ons?

Ondanks de maatregelen die ingesteld zijn om het coronavirus in te dammen blijft Nationale-Nederlanden uiteraard bereikbaar. Neem gerust contact met ons op. Het kan alleen wat langer duren dan u van ons gewend bent, voordat wij u te woord kunnen staan. Wij vragen hiervoor uw begrip.