Heeft u een vraag of verzoek over uw pensioen, zakelijke schade- of inkomensverzekering? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: per post, per e-mail of telefonisch. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen en wij beantwoorden graag al uw vragen. In het algemeen ontvangt u een inhoudelijke reactie, soms een bericht dat het wat langer duurt. In dat laatste geval laten wij altijd weten wanneer u alsnog een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Voor sommige verzoeken geldt een specifieke reactietermijn:
Op al uw andere vragen of verzoeken reageren wij binnen 10 werkdagen.
We beantwoorden uw vraag of verzoek binnen 15 werkdagen.
Klachten lossen we binnen 10 werkdagen voor u op.
Op informatieverzoeken betreffende de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens reageren wij binnen 25 werkdagen.
U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons als u:
Alleen als u een niet-pakket polis aanvraagt, kan deze reactietermijn oplopen tot maximaal 25 werkdagen.
Op informatieverzoeken betreffende de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens reageren we binnen 1 maand.
We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet aangeven wanneer de post bij u wordt bezorgd.
Wilt u een verzoek indienen via e-mail? Dat kan eenvoudig via deze website. Onder ‘Kunnen wij u helpen’ vindt u een e-mailknop. Als u daarop klikt, verschijnt er een webformulier waarin u uw vraag kunt stellen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. We kunnen u dan zo goed mogelijk van dienst zijn.