Ga direct naar inhoud

Heeft u bij ons een slapende spaarrekening?

Veel Nederlanders hebben nog spaargeld zonder dat ze dat weten. Banken noemen dat ook wel slapend spaargeld. Banken proberen deze mensen te bereiken, maar vaak zijn de contactgegevens van de klant gedateerd waardoor klanten onbereikbaar zijn. Veel Nederlanders ‘ontdekken’ dat ze nog vergeten spaargeld hebben bij het doen van hun belastingaangifte. Met de Vooraf Ingevulde Aangifte (VIA) is vaker zichtbaar bij welke bank(en) saldo aanwezig is.

Heeft u tijdens het doen van uw belastingaangifte gezien dat u een spaartegoed heeft bij Nationale-Nederlanden Bank? Dan kunt u een verzoek doen om uw slapend spaartegoed naar uw betaalrekening over te laten maken. Wij zullen uw verzoek dan zo spoedig mogelijk afhandelen. Om te kunnen controleren of het spaargeld inderdaad van u is vragen wij u om een aantal gegevens. Deze kunt u gemakkelijk online aan ons doorgeven. Klik hiervoor op onderstaande link.

Spaartegoed opnemen


Kunnen wij je helpen?