Ga direct naar inhoud

Heb je bij ons een slapende spaarrekening?

Veel Nederlanders hebben, zonder dat ze dat weten, nog spaargeld. We noemen dat ook wel ‘slapend’ spaargeld. Banken proberen deze klanten te bereiken. Maar vaak zijn de contactgegevens van de klant gedateerd, waardoor klanten onbereikbaar zijn. Veel Nederlanders ‘ontdekken’ dat ze nog vergeten spaargeld hebben bij het doen van hun belastingaangifte. Met de Vooraf Ingevulde Aangifte (VIA) is vaker zichtbaar bij welke bank(en) saldo aanwezig is.

Heb je tijdens het doen van je belastingaangifte gezien dat je een spaartegoed hebt bij Nationale-Nederlanden? Dan kun je een verzoek doen om je spaartegoed naar je betaalrekening over te laten maken. Wij handelen je verzoek dan zo snel mogelijk af. Om te kunnen controleren of het spaargeld inderdaad van jou is, vragen wij je om enkele gegevens. Deze kun je gemakkelijk online aan ons doorgeven. Klik hiervoor op onderstaande link.

Spaartegoed opnemen


Kunnen wij je helpen?