Ga direct naar inhoud

Waar kun je op rekenen als je een verzoek hebt?

Heb je een vraag over je verzekering, hypotheek of (bank)spaarproduct? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen er dan alles aan om je zo snel en goed mogelijk te helpen.

Waar kun je op rekenen als je ons belt

Wij staan je graag te woord. We zorgen ervoor dat je snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar je binnen 5 minuten te helpen.

Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker jou niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat je in contact wordt gebracht met een collega die dit wel kan.

Kies het juiste telefoonnummer. Dan word je snel geholpen.

Telefoonnummers voor particuliere klanten

Telefoonnummers voor zakelijke klanten

Waar kun je op rekenen als je contact met ons opneemt via Twitter of Facebook

Het webcareteam luistert, informeert en helpt je graag verder. Het is ons streven om binnen twee uur te reageren.

Het webcareteam is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Wanneer reageren we op jouw verzoek

Als je ons iets vraagt, doen we ons best om je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Dat staat los van hóe je ons de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail.

Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 1 maand.

Heb je een vraag over je levensverzekering, beleggingsverzekering of hypotheek? Het kan meer dan 10 werkdagen duren voordat wij je een reactie kunnen geven.

Via één van de links hieronder vind je een actueel overzicht:

Actuele doorlooptijden levensverzekering of beleggingsverzekering

Actuele doorlooptijden voor sparen, banksparen en beleggen

Actuele doorlooptijden hypotheken

Op alle verzoeken ontvang je één van de volgende reacties:

  • We beantwoorden je vraag.
  • We laten weten dat je verzoek verwerkt is.
  • We geven aan of je verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of je aanvraag is geaccepteerd, of je schademelding wordt gedekt door jouw polis).
  • We geven aan welke informatie ontbreekt om je verzoek af te kunnen handelen.
  • Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we je weten wanneer dat wel lukt.

We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet precies aangeven wanneer de post bij jou wordt bezorgd.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service en Contact