Ga direct naar inhoud

Wanneer krijg je een reactie?

We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Hieronder zie je wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten nadat we je bericht hebben ontvangen.

Hebben we je vraag of verzoek dan niet kunnen afhandelen? Dan hoor je van ons hoe lang het nog duurt. Als we een reactie per post sturen, kan het enkele dagen langer duren.

Tip: geef je wijziging door via mijn.nn

Via mijn.nn kun je zelf wijzigingen doorgeven. De verwerkingstijd is dan korter.

Log in op mijn.nn

Aanvullende PensioenOpbouw / Aanvullende PensioenUitkering / Banksparen OntslagVergoeding

Waar gaat het over? Wij reageren binnen
Informatie- of wijzigingsverzoek 5 werkdagen
Beëindigen 5 werkdagen
Lijfrentekapitaal overdragen (PSK) Nadat we alle benodigde documenten hebben ontvangen, duurt de overdracht van je lijfrentekapitaal maximaal 14 werkdagen.

BankSpaar Plus / ZekerPlus Hypotheek

Waar gaat het over? Wij reageren binnen
Informatie- of wijzigingsverzoek 5 werkdagen
Beëindigen 5 werkdagen
Lijfrentekapitaal overdragen (PSK) Nadat we alle benodigde documenten hebben ontvangen, duurt de overdracht van je lijfrentekapitaal maximaal 14 werkdagen.

Beleggen

Waar gaat het over? Wij proberen te reageren binnen
Informatie- of wijzigingsverzoek 5 werkdagen
Door achterstanden kan de afhandeling van je verzoek langer duren. Onze excuses hiervoor. Heb je vragen over de afhandeling van je verzoek? Neem dan gerust contact met ons op. Vermeld hierbij het e-mailkenmerk/casenummer.

Internetsparen / Depositosparen

Waar gaat het over? Wij reageren binnen
Informatie- of wijzigingsverzoek 5 werkdagen
Beëindigen 5 werkdagen

Je situatie wijzigt

Waar gaat het over? Wij reageren binnen
Echtscheiding 5 werkdagen
Overlijden Nadat we je melding hebben ontvangen, bekijken we welke lopende producten de overledene bij ons heeft. Je ontvangt binnen 10 werkdagen een overzicht van alle lopende producten. Ook laten we je dan weten of we aanvullende documenten nodig hebben.

Ben je niet tevreden?

Het kan gebeuren dat wij niet aan je verwachting voldoen. Dan horen we dat graag. Bekijk hoe je een klacht kunt indienen.

Kunnen wij je helpen?

Je kunt met ons bellen en chatten van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.