Ga direct naar inhoud

Jouw jaaroverzicht

De periode om aangifte te doen voor je inkomstenbelasting ligt tussen 1 maart en 1 mei 2022. Hiervoor heb je ook de gegevens van het financiële jaaroverzicht over 2021 nodig. Je krijgt een jaaroverzicht per product.

Had je (meerdere) rekeningen bij Delta Lloyd- of OHRA Bank? Dan vind je van (al) je rekeningen het beginsaldo van 1 januari 2021 op één jaaroverzicht. Daarnaast ontvang je per rekening een jaaroverzicht met het eindsaldo op 31 december 2021.

Hieronder lees je wanneer en hoe jouw jaaroverzicht(en) beschikbaar komt.

Sparen

Je jaaroverzicht voor je Internetspaarrekening of Levensloop is eind februari 2022 beschikbaar in mijn.nn.

Heb je een Basissparen, Spaarzakelijk of Spaarzakelijk Plus spaarrekening, dan ontvang je het jaaroverzicht half februari per post.

Het jaaroverzicht van je deposito vind je in het jaaroverzicht van je internetspaarrekening in mijn.nn. Je krijgt geen apart overzicht voor je deposito('s).

Ga naar mijn.nn

Veelgestelde vragen

Banksparen

Je jaaroverzicht voor je Aanvullend PensioenSparen, Aanvullend Pensioen Zelf Beleggen, Aanvullende PensioenUitkering of Banksparen OntslagVergoeding is eind februari 2022 beschikbaar in mijn.nn.

Ga naar mijn.nn

Veelgestelde vragen

Hypotheken

Je jaaroverzicht voor je hypotheek is uiterlijk begin maart 2022 beschikbaar in mijn.nn.

Heb je een Bankspaar Plus hypotheek? Dan vind je ook het jaaroverzicht voor je Bankspaar Plus spaarrekening uiterlijk begin maart in mijn.nn.

Ga naar mijn.nn

Veelgestelde vragen

Beleggen

Je jaaroverzicht voor je beleggingsrekening is eind februari 2022 beschikbaar in mijn.nn.

Ga naar mijn.nn

Veelgestelde vragen

Lenen

Je jaaroverzicht van je Doorlopend Krediet vind je op het maandafschrift van februari 2022.

Is je Delta Lloyd- of OHRA Krediet omgezet naar een product van Nationale-Nederlanden? Dan vind je het jaaroverzicht met het beginsaldo van 2021 vanaf half februari bij ‘mijn documenten’ in mijn.nn.

Ga naar mijn.nn

Je jaaroverzicht van je Persoonlijke Lening ontvang je in de eerste helft van februari per post.

Levensverzekering

Je ontvangt vóór 1 maart een jaaroverzicht van je levensverzekering. Daarin staat de fiscale waarde die je nodig hebt voor je belastingaangifte. Je leest er meer over op deze pagina.

Delta Lloyd
Was je voorheen klant bij Delta Lloyd? En heb je in 2021 lijfrentepremies of premies voor arbeidsongeschiktheidsrente betaald? Dan ontvang je vóór 1 april een jaaroverzicht. Daarin staan de premies die je betaald hebt.

In de belastingaangifte staan de lijfrentepremies en de premies arbeidsongeschiktheidsrente in de volgende rubrieken:

  • De lijfrentepremies staan in de rubriek 'Uitgaven voor lijfrente, alleen bij een pensioentekort'.
  • De premies arbeidsongeschiktheidsrente staan in de rubriek 'Uitgaven voor andere inkomensvoorzieningen, een arbeidsongeschiktheidsverzekering'.

Pensioen

Je ontvangt uiterlijk 19 februari 2022 de jaaropgave van je pensioen per post. In deze jaaropgave vind je een overzicht van de uitkeringen en inhoudingen over 2021. Je hebt de opgave nodig voor je belastingaangifte. De jaaropgave is nog niet digitaal beschikbaar.

Was je voorheen klant bij Delta Lloyd? Dan is je jaaropgave vanaf 1 maart 2022 beschikbaar in mijn.nn. Heb je geen mijn.nn account, dan krijg je de jaaropgave vóór 1 maart per post.

Ga naar mijn.nn

Inkomensverzekeringen

De jaaropgave van je arbeidsongeschiktheidsverzekering is uiterlijk 19 februari 2022 beschikbaar in mijn.nn. In deze jaaropgave vind je een overzicht van de uitkeringen en inhoudingen over 2021. Je hebt de opgave nodig voor je belastingaangifte.

Heb je geen mijn.nn account, dan krijg je de jaaropgave vóór 1 maart per post.

Ga naar mijn.nn

Nog geen mijn.nn-account?

Voor een aantal producten vind je het jaaroverzicht in mijn.nn. Vraag alvast een account aan zodat je het jaaroverzicht straks snel kan ophalen.

Mijn.nn-account aanvragen

Jaaroverzicht Delta Lloyd en OHRA Bank

Had je een product bij Delta Lloyd of OHRA Bank? Dan geldt de informatie op deze pagina ook voor jou.

Oudere jaaroverzichten

Oudere digitale jaaroverzichten van je product(en) vind je in mijn.nn. Bekijk hiervoor de details van je product of 'Mijn documenten'.


Hulp bij het inloggen

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer, wat nu?

Je kan eenvoudig online je gebruikersnaam voor mijn.nn opvragen. Je vult een aantal vragen in en wij versturen binnen enkele minuten een e-mail naar het bij ons bekende e-mailadres. Ga naar de pagina gebruikersnaam vergeten.

Ik heb (nog) geen activatienummer ontvangen, wat nu?

Als je een nieuw product aanvraagt, dan kan het enkele dagen duren voordat je een activatienummer voor mijn.nn ontvangt. Heb je dit nummer na enkele dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op:

  • Voor het activatienummer voor je hypotheek in mijn.nn, bel 088 663 06 63 (ma t/m vr 8.00 tot 18.00 uur)
  • Voor alle overige producten, neem contact op met Digital Support via 088 663 01 12 (ma t/m vrij 8.00 tot 18.00 uur)
Hoe krijg ik toegang tot mijn.nn?

Mijn.nn is je persoonlijke omgeving waar je je product(en) kan bekijken en diverse wijzigingen online door kan voeren. Als je van ons nog geen uitnodiging hebt ontvangen om je account te activeren, dan kan je zelf een mijn.nn-account aanvragen. Na je aanvraag sturen wij je jouw persoonlijke activatienummer, waarmee je je account activeert. Je activatienummer en inloggegevens krijg je per e-mail toegestuurd, tenzij wij geen e-mailadres van je hebben. Dan sturen wij de gegevens per post.


Hulp bij inloggen

Kunnen wij u helpen?