Ga direct naar inhoud

Keuzemenu telefoonnummer
070 513 03 03

1. Schade melden, een vraag over een al gemelde schade of een vraag naar aanleiding van een schade

  • 1. Nationale-Nederlanden schademelding
    • Hierna vragen wij je om een keuze maken voor het product waarover je een vraag hebt
  • 2. Delta Lloyd schademelding
    • Hierna vragen wij je om aan te geven of je een particuliere of een zakelijke klant bent.

2. Ben je een verzekeringsadviseur?

  • 1. Premiebetaling
  • 2. Eerder afgesloten product
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer, word je doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 3. Nieuw product
    • Hierna vragen wij je of je belt voor een particulier schadeproduct, een zakelijk schadeproduct, een bancair product of een pensioenproduct.

3. Ben je een particuliere klant?

  • 1. Premiebetaling
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer, word je doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 2. Eerder afgesloten product
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer of postcode/huisnummer, word je doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 3. Nieuw product
    • Hierna vragen wij je over welk product je belt.

4. Ben je een zakelijke klant?

  • 1, Schadeverzekering
    • Hierna vragen wij je over welk product je belt.
  • 2. Pensioen
  • 3. Collectieve Inkomensverzekering

5. Anders