Nieuw administratiesysteem voor onze levensverzekeringen

Nationale-Nederlanden stapt over op een nieuw administratiesysteem voor het beheer van een deel van haar levensverzekeringen. Hierdoor kunt u meer zaken online regelen. Met dit nieuwe systeem stroomlijnen we ook onze processen, waardoor we u sneller van dienst kunnen zijn.

Wat betekent dit voor u?

Het overgrote deel van onze klanten merkt niets van het overzetten naar het nieuwe administratiesysteem. Voor een klein deel geldt dat we enkele aanpassingen doen in de arbeidsongeschiktheidsdekking of uitkering bij overlijden. U gaat er niet op achteruit; het verzekerd bedrag blijft minimaal gelijk en de premie blijft hetzelfde. Ook het polisnummer en de voorwaarden veranderen niet. Als we uw verzekering aanpassen, dan krijgt u van ons een informatiebrief.

Wijzigingen en inzicht online

Door het nieuwe systeem kunt u wijzigingen van uw levensverzekering nu ook online doorgeven. Ook kunt u details van uw polis inzien via uw persoonlijke online omgeving. Log in op mijn.nn of maak een account aan.

Waarom past Nationale-Nederlanden mijn levensverzekering aan?

Nationale-Nederlanden beheert veel levensverzekeringen, in honderden varianten en in vijf administratiesystemen. Dit is niet efficiënt. Daarom brengen we de verzekeringen de komende jaren gefaseerd terug naar een beperkt aantal varianten in één administratiesysteem.