Ga direct naar inhoud

Veilig e-mailen via Aangetekend Mailen

Wat is Aangetekend Mailen?

Aangetekend Mailen is een dienst die we gebruiken om vertrouwelijke informatie veilig te e-mailen. Denk bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens of de waarde van je verzekering. We kunnen via Aangetekend Mailen ook controleren of je een bericht hebt ontvangen.

Zo herken je een bericht van Nationale-Nederlanden via Aangetekend Mailen

Wanneer we je een aangetekend bericht via Aangetekend Mailen sturen, ontvang je een e-mail. De afzender is Aangetekend Mailen (no-reply@nationalenederlanden2.aangetekend.nn.nl of no-reply@nationalenederlanden3.aangetekend.nn.nl). Je ziet hiernaast een voorbeeld van de inhoud van zo’n e-mail.

Om ons bericht te ontvangen klik je op de button ‘Vraag aangetekende mail op’. Je ontvangt dan opnieuw een e-mail. De afzender van die e-mail is Nationale-Nederlanden (noreply@nn.nl). Je kunt niet reageren op een e-mail via Aangetekend Mailen.

Heb je vragen over Aangetekend Mailen?

Werkt de button ‘Vraag aangetekende mail op’ niet? Klik dan op de beveiligde weblink in de mail van Aangetekend Mailen. Of kopieer die weblink naar je eigen webbrowser. Werkt dit ook niet, of heb je een andere vraag over Aangetekend Mailen? Bel dan onze klantenservice. Het telefoonnummer is 088 663 00 00.

Nieuw e-mailadres? Laat het ons weten

Het is belangrijk dat je wijzigingen in je e-mailadres direct aan ons doorgeeft. Dan kunnen we veilig met je blijven e-mailen.

  • Ben je klant? Geef dan je wijziging door via mijn.nn op nn.nl.
  • Heb je nog geen verzekering? Geef dan de wijziging door via nn.nl/uwbericht.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Chatten

Start de chat

Chat met Sanne, onze digitale assistent.

Bellen

088 663 00 00

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Houd rekening met een wachttijd.