Vanaf 8 maart 2023 kun je geen Persoonlijke Lening meer afsluiten. Heb je een Persoonlijke Lening bij ons? Dan verandert er niets.
De markt voor consumptief krediet is aan het veranderen. Dit leidt ertoe dat het strategisch belang van consumptief krediet voor de bank is afgenomen. Daarom heeft Nationale-Nederlanden besloten om te stoppen met het aanbieden van nieuwe leningen.
De door jouw ingediende aanvraag behandelen en verwerken we zoals je van ons gewend bent. Als je nog iets wilt wijzigen, kan dat via de Klantenservice.
De geldigheid van het aanbod is opgenomen in jouw offerte. Deze is 30 dagen na ontvangst offerte.
Als je al een lening hebt, heeft dit geen gevolgen. Je krijgt nog steeds de service zoals je van mag verwachten.
Als je het volledige openstaande bedrag van je lening afbetaalt, beëindigen we automatisch je lening. Wil je weten welk bedrag er nog open staat? Check dan het saldo in mijn.nn. Je kunt ook contact met ons opnemen via 088 665 60 80.
Als je een doorlopend krediet hebt of hebt gehad, kun je nog steeds in aanmerking komen voor compensatie. Je kunt dus ook na 1 maart 2023 nog steeds compensatie aanvragen via nn.nl/compensatiedoorlopendkrediet.
Je kunt je DK niet meer omzetten naar een Persoonlijke Lening, maar NN gaat alle Doorlopende Kredieten met een variabele rente omzetten naar een vaste rente. Zo weet je precies welke bedrag je betaalt in de resterende periode. NN heeft hierover al enkele brieven gestuurd.
Het besluit van NN Bank om te stoppen met het aanbieden van Consumptief Krediet staat los van de samenwerking met partners zoals Vesting Finance. NN Bank heeft hiertoe besloten omdat het strategisch belang van consumptief krediet voor de bank is afgenomen.
De klant kan voor een verzoek of klacht nog steeds terecht bij Vesting Finance, ook nadat NN Bank is gestopt met het aanbieden van nieuwe leningen. Uiteraard hopen wij dat een mogelijke klacht bij Vesting Finance naar tevredenheid wordt opgelost. Als een klant niet tevreden is over de afhandeling, dan kan een klacht worden ingediend bij NN Bank. Wij gaan dan met de klant in gesprek om te komen tot een mogelijke oplossing. Als de klant over deze oplossing niet tevreden is, dan kan hij terecht bij het Kifid of bij de civiele rechtbank.
Chat met Sanne, onze digitale assistent. Komt die er niet uit? Binnen kantooruren neemt een collega het over.
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Houd rekening met een wachttijd.