Zo helpen wij je verder

Wij willen je graag helpen. Dat betekent dat wij alles zo snel en zo goed mogelijk voor je willen regelen. Zodat je weer zorgeloos verder kunt.

Als je een brief of e-mail van ons ontvangt of als je met ons belt, proberen wij jouw vragen te beantwoorden of een oplossing te bieden voor jouw vraag. Ook bij de afhandeling van jouw claim of klacht zijn wij pas tevreden als jij dat ook voor 100% bent.


Keuzemenu's

  • Vind gemakkelijk het juiste telefoonnummer
  • Via het keuzemenu kunnen we je nog beter van dienst zijn

Overzicht telefoonnummers

Als je een schade meldt

  • Snel en vakkundig geholpen (door schademanager)
  • Altijd op de hoogte van de stand van zaken en voortgang
  • Onafhankelijke vaststelling van de schade

Schade melden

Als je een verzoek hebt

  • Beantwoorden wij jouw vraag direct, of
  • Brengen wij je in contact met een collega die dit wel kan, of
  • Laten wij je weten wanneer je een inhoudelijke reactie ontvangt.

Waar kun je op rekenen bij een verzoek

Als je niet tevreden bent

  • We zoeken altijd samen naar een oplossing
  • Je kunt je klacht gemakkelijk indienen

Klacht indienen

Wat mag je verwachten?

Wij bieden je begrijpelijke producten

Als je een verzekering bij ons sluit, zorgen wij ervoor dat je begrijpt wat de verzekering inhoudt en dat je krijgt wat je verwacht.

Wij zorgen ervoor dat:

  • Je onafhankelijke informatie over onze producten kunt vinden in productwijzers
  • Wij begrijpelijke taal gebruiken in onze brieven, brochures, etc.
  • Je duidelijke voorlichting krijgt
  • Je onafhankelijke financiĆ«le informatie kunt vinden, bijvoorbeeld Wijzer in geldzaken
  • Je informatie krijgt over het (eventuele) medische-acceptatietraject en de medische keuring

Wij bieden je een product aan dat geschikt voor jou is

Je wilt natuurlijk alleen een verzekering afsluiten die je nodig hebt en die bij je past. Nu en in de toekomst.

Van elk product dat wij jou aanbieden:

  • Maken wij duidelijk wat de toegevoegde waarde voor jou is
  • Geven wij aan voor welke doelgroep het product geschikt is
  • Bevestigen wij dat het product overeenstemt met de wetgeving

Je mag van ons verwachten dat onze dienstverlening optimaal is

Als je bijvoorbeeld een claim bij ons indient of met ons belt, wil je natuurlijk snel geholpen worden.

Wij zorgen ervoor dat je:

  • Weet wanneer je een inhoudelijke reactie van ons krijgt op een vraag, claim of klacht
  • Tijdig van ons hoort als ons dat niet lukt
  • Informatie kunt vinden over het indienen van een claim of een klacht en over de afhandeling daarvan
  • Snel wordt geholpen als je ons belt, of kunt laten weten wanneer wij je kunnen terugbellen

Ons kwaliteitssysteem om onze prestaties te waarborgen

Wij doen er alles aan om onze beloften waar te maken.

Wij zorgen voor:

  • Een actief kwaliteitsbeleid met heldere doelstellingen en procedures
  • Interne kwaliteitsmetingen
  • Wij jaarlijks de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek op onze website publiceren en aangeven welke verbeteracties wij uitvoeren
  • Dat je inzicht hebt in ons beleggingsbeleid
  • Een actief fraudebeleid en registratie van alle fraudezaken

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service en Contact