Ga direct naar inhoud

Mijn NN Zakelijk

Vernieuwde beheeromgeving voor de zakelijke producten van Nationale-Nederlanden

Via het nieuwe Mijn NN Zakelijk beheert u op één plek online de zakelijke producten voor uw bedrijf.

Door gebruik te maken van handige koppelingen met UWV en gemeenten, proberen we uw (pensioen)administratie zoveel mogelijk te minimaliseren. Zo maken we u het doorvoeren van wijzigingen zo gemakkelijk mogelijk!

Gemak en eenvoud voorop

  • Eén plek voor uw zakelijke producten.
  • Mijn NN Zakelijk is samen met klanten ontwikkeld.
  • Uw (pensioen)administratie geminimaliseerd door automatische koppelingen met o.a. UWV en Gemeenten.

Inloggen

Bekijk hier de video voor een eerste rondleiding in Mijn NN Zakelijk voor uw pensioenregeling

Online overzicht, inzicht en beheren

Mijn NN Zakelijk is in co-creatie met adviseurs en werkgevers ontwikkeld. We werken gefaseerd toe naar één beheerportaal voor al onze pensioen- en inkomensproducten, dus voor het hele arbeidsvoorwaardenpakket. We voegen elk kwartaal nieuwe functionaliteiten toe. Heeft u suggesties of wilt u met ons meedenken? Laat het ons weten.

Bewaren mutatiehistorie en toegangsbeheer

In Mijn NN Zakelijk vindt u de gemaakte wijzingen/mutaties uit uw huidige portaal niet terug. Wilt u die wel bewaren? Dit regelt u door de volgende stappen te volgen:

1. Open uw huidige portaal met uw wachtwoord en gebruikersnaam
2. Ga naar het tabblad Mutatiehistorie en klik op Exporteren
3. In Mijn postbus kunt u nu het overzicht downloaden en opslaan

Autorisatiebeheer

We koppelen alleen de opgegeven contactpersoon aan uw nieuwe account. Wilt u extra gebruikers toevoegen? Dit kunt u eenvoudig zelf regelen in Mijn NN Zakelijk via het tabblad ‘Instellingen’ en de optie ‘Gebruiker toevoegen’.

Let op: elke nieuwe gebruiker krijgt zowel kijk- als muteerrechten.

Veel gestelde vragen

Is Mijn NN Zakelijk in het Engels beschikbaar?
Helaas op dit moment nog niet. We verwachten dit aan het einde van 2020 aan te kunnen bieden.
Ik zie in Mijn NN Zakelijk alleen de actieve deelnemers. Waar vind ik de inactieve deelnemers en hun rechten?
De inactieve deelnemers vindt u tot 1 jaar na uit dienst datum terug in het Werknemersoverzicht. Bij de werknemers die het afgelopen jaar inactief zijn geworden, ziet u geen premie en opgebouwde rechten. Zo kunt u controleren of de uitdienstmelding of pensionering goed verwerkt is.

Kan ik mijn mutatiehistorie bewaren als mijn account wordt omgezet naar Mijn NN Zakelijk?
Ja dat kan. Mijn NN Zakelijk start met een schone lei en de mutatiehistorie vanuit het huidige portaal wordt niet meegenomen. Mutaties die u voor de omzetting in uw oude portaal heeft gedaan, ziet u niet terug in Mijn NN Zakelijk. U kunt vóór de omzetting de mutatiehistorie zelf eenvoudig downloaden. Hiervoor hebben we de 'eventkaart' Exporteren mutatiehistorie ontwikkeld. Die vindt u op hier onder Aanvullende informatie.


Alle veelgestelde vragen Mijn NN Zakelijk


Specifiek voor Persoonlijk Pensioen Plan (voorheen via Pensioen Services Online)

Wanneer krijgt u van ons bericht?

Wij nemen (eventueel) contact op met uw adviseur. Hierna nemen we contact op met u. Onder andere om een aantal checks te doen en de (technische) stappen door te nemen, zodat we de aansluiting zorgvuldig kunnen regelen.


Kunnen wij u helpen?