Vernieuwde beheeromgeving voor de zakelijke producten van Nationale-Nederlanden
Via het nieuwe Mijn NN Zakelijk beheert u op één plek online de zakelijke producten voor uw bedrijf.
Door gebruik te maken van handige koppelingen met UWV en gemeenten, proberen we uw (pensioen)administratie zoveel mogelijk te minimaliseren. Zo maken we u het doorvoeren van wijzigingen zo gemakkelijk mogelijk!
Mijn NN Zakelijk is in co-creatie met adviseurs en werkgevers ontwikkeld. We werken gefaseerd toe naar één beheerportaal voor al onze pensioen- en inkomensproducten, dus voor het hele arbeidsvoorwaardenpakket. We voegen elk kwartaal nieuwe functionaliteiten toe. Heeft u suggesties of wilt u met ons meedenken? Laat het ons weten.
In Mijn NN Zakelijk vindt u de gemaakte wijzingen/mutaties uit uw huidige portaal niet terug. Wilt u die wel bewaren? Dit regelt u door de volgende stappen te volgen:
1. Open uw huidige portaal met uw wachtwoord en gebruikersnaam
2. Ga naar het tabblad Mutatiehistorie en klik op Exporteren
3. In Mijn postbus kunt u nu het overzicht downloaden en opslaan
We koppelen alleen de opgegeven contactpersoon aan uw nieuwe account. Wilt u extra gebruikers toevoegen? Dit kunt u eenvoudig zelf regelen in Mijn NN Zakelijk via het tabblad ‘Gebruikersbeheer’ en de optie ‘Nieuw account aanmaken’.
Let op: elke nieuwe gebruiker krijgt zowel kijk- als muteerrechten.
Alle veelgestelde vragen Mijn NN Zakelijk
Wil je een demo van Mijn NN Zakelijk? Neem contact op met je klantmanager of je adviseur.
Wij nemen (eventueel) contact op met uw adviseur. Hierna nemen we contact op met u. Onder andere om een aantal checks te doen en de (technische) stappen door te nemen, zodat we de aansluiting zorgvuldig kunnen regelen.