Ga direct naar inhoud

Mijn NN Zakelijk

Vernieuwde beheeromgeving voor de zakelijke producten van Nationale-Nederlanden

Via het nieuwe Mijn NN Zakelijk beheert u op één plek online de zakelijke producten voor uw bedrijf. Omdat we handige koppelingen met externe instanties bieden, minimaliseren we uw administratie en maken we het doorvoeren van wijzigingen nu nog gemakkelijker.

Gemak en eenvoud voorop

  • Eén plek voor uw zakelijke producten.
  • Mijn NN Zakelijk is samen met klanten ontwikkeld.
  • Uw administratie geminimaliseerd door automatische koppelingen met o.a. UWV en Gemeenten.
  • Al uw nota’s en specificaties bij elkaar.

Inloggen

Bekijk hier de video voor een eerste rondleiding in Mijn NN Zakelijk

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven

Online overzicht, inzicht en beheren

Mijn NN Zakelijk is in co-creatie ontwikkeld. We werken gefaseerd toe naar één beheerportaal voor al onze pensioen- en inkomensproducten, dus voor het hele arbeidsvoorwaardenpakket. We voegen elk kwartaal nieuwe producten en functionaliteiten toe die door adviseurs en werkgevers als prettig worden ervaren in de huidige portalen van Nationale-Nederlanden.

Bewaren mutatiehistorie en toegangsbeheer

In Mijn NN Zakelijk vindt u de gemaakte wijzingen/mutaties uit uw oude portaal niet terug. Wilt u die wel bewaren? Dit regelt u door de volgende stappen te volgen:

1. Open uw huidige portaal met uw wachtwoord en gebruikersnaam
2. Ga naar het tabblad Mutatiehistorie en klik op Exporteren
3. In Mijn postbus kunt u nu het overzicht downloaden en opslaan

Autorisatiebeheer

We koppelen alleen de opgegeven contactpersoon aan uw nieuwe account. Wilt u extra gebruikers toevoegen? Dit kunt u eenvoudig zelf regelen in Mijn NN Zakelijk via het tabblad ‘Instellingen’ en de optie ‘Gebruiker toevoegen’.

Let op: elke nieuwe gebruiker krijgt zowel kijk- als muteerrechten.

Veel gestelde vragen

Is Mijn NN Zakelijk in het Engels beschikbaar?
Helaas op dit moment nog niet. We verwachten dit in de loop van 2020 aan te kunnen bieden.
Ik zie in Mijn NN Zakelijk alleen de actieve deelnemers. Waar vind ik de inactieve deelnemers en hun rechten?
De inactieve deelnemers vindt u terug in het Werknemersoverzicht. Bij de werknemers die het afgelopen jaar inactief zijn geworden, ziet u geen premie en opgebouwde rechten. Zo kunt u controleren of de uitdienstmelding of pensionering goed verwerkt is.
Hoe zie ik in Mijn NN Zakelijk de premie per verzekeringsvorm per werknemer? Nu zie ik alleen het totaal.
Op dit moment ontbreekt de uitsplitsing premies in het werknemers bestand. Begin mei breiden we het werknemers bestand uit met de uitsplitsing van de premie per dekking. Tijdelijk kunt u gebruik maken van het Rekening Courant Overzicht specificatie bestand (te downloaden via het tabblad Financieel, klik hier). Deze specificatie toont per maand de premies per werknemer per dekking. U kunt ook een rapportage opvragen bij uw contactpersoon..
Kan ik mijn mutatiehistorie bewaren als mijn account wordt omgezet naar Mijn NN Zakelijk?
Ja dat kan. Mijn NN Zakelijk start met een schone lei en de mutatiehistorie vanuit het huidige portaal wordt niet meegenomen. Mutaties die u voor de omzetting in uw oude portaal heeft gedaan, ziet u niet terug in Mijn NN Zakelijk. U kunt vóór de omzetting de mutatiehistorie zelf eenvoudig downloaden. Hiervoor hebben we de 'eventkaart' Exporteren mutatiehistorie ontwikkeld. Die vindt u op hier onder Aanvullende informatie.
Ik probeer in Mijn NN Zakelijk een wijziging in de toekomst toe te voegen. Maar dan kan niet. Klopt dat?

Op dit moment zijn mutaties in de toekomst niet mogelijk. We leveren dit begin mei op voor de meest voorkomende mutaties.  U vindt dit per mutatie terug in Mijn NN Zakelijk.


Alle veelgestelde vragen Mijn NN Zakelijk


Wanneer krijgt u van ons bericht?

Wij nemen (eventueel) contact op met uw adviseur. Hierna nemen we contact op met u. Onder andere om een aantal checks te doen en de (technische) stappen door te nemen, zodat we de aansluiting zorgvuldig kunnen regelen.


Kunnen wij u helpen?