Met de nieuwe beheeromgeving in Mijn NN Zakelijk beheer je op één plek al je zakelijke producten bij Nationale-Nederlanden. Wel zo makkelijk!
Op deze pagina lees je uitgebreide informatie over je nieuwe beheeromgeving Mijn NN Zakelijk. Je vindt hier ook antwoorden op veel gestelde vragen en praktische informatie, zoals een handleiding. Neem regelmatig een kijkje, want je vindt hier steeds de laatste informatie.
We vinden het belangrijk dat je goed op de hoogte bent. Heb je vragen? Neem gerust contact op met jouw adviseur of met ons.
Mijn NN Zakelijk is samen met adviseurs en werkgevers ontwikkeld. Samen hebben we onderzocht hoe we het jou nog makkelijker kunnen maken. Zo maken we de beheeromgeving steeds beter. Onze volgende stap? We gaan in delen over op één portaal voor al onze pensioen- en inkomensproducten. Dus voor het hele arbeidsvoorwaardenpakket. Onze schade- en zorgproducten volgen daarna.
Elk kwartaal voegen we nieuwe functies toe. Heb je suggesties of wil je met ons meedenken? Laat het ons weten!
Twee dingen die voor jou belangrijk zijn om te doen:
In Mijn NN Zakelijk begin je met een schone lei. Dit betekent voor bestaande klanten dat mutaties(wijzigingen) van je oude portaal niet meegaan naar de nieuwe beheeromgeving. Ook de financiële historie gaat niet mee.
Wij bewaren jouw mutatiehistorie en financiële historie op een veilige plek in onze administratie. Wil je deze gegevens zelf bewaren? Hieronder lees je hoe je dat doet.
In Mijn NN Zakelijk is er één hoofdgebruiker. Ben je al klant? Dan bespreken we bij het omzetten vooraf met je wie hoofdgebruiker wordt. Ben je een nieuwe klant? Dan koppelen we alleen de opgegeven contactpersoon als hoofdgebruiker aan de nieuwe beheeromgeving.
Ben je hoofdgebruiker? Dan kan je zelf accounts aanmaken en verwijderen voor anderen. Zo houd jij op één plek de controle en dat is wel zo veilig.
We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over je nieuwe beheeromgeving. Hieronder lees je de antwoorden op veel gestelde vragen over Mijn NN Zakelijk. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Of stuur een e-mail naar MijnNNZakelijk@nn.nl.
Dit helpt ons – en alle andere gebruikers – om het overzicht nog completer te maken.
Overzicht met veel gestelde vragen over Pensioen in Mijn NN Zakelijk
Wil je een demo van Mijn NN Zakelijk? Neem contact op met je klantmanager of je adviseur.
Wij nemen (mogelijk) contact op met je adviseur. Hierna nemen we contact op met jou. Onder andere om een paar checks te doen en de (technische) stappen door te nemen. Zo kunnen we de aansluiting zorgvuldig regelen.