Ga direct naar inhoud

Mijn NN Zakelijk

Met de nieuwe beheeromgeving in Mijn NN Zakelijk beheer je op één plek al je zakelijke producten bij Nationale-Nederlanden. Wel zo makkelijk!

English version

Op deze pagina lees je uitgebreide informatie over je nieuwe beheeromgeving Mijn NN Zakelijk. Je vindt hier ook antwoorden op veel gestelde vragen en praktische informatie, zoals een handleiding. Neem regelmatig een kijkje, want je vindt hier steeds de laatste informatie.

We vinden het belangrijk dat je goed op de hoogte bent. Heb je vragen? Neem gerust contact op met jouw adviseur of met ons.

De voordelen

  • Eén plek voor al je zakelijke producten bij ons
  • Minder administratie door meer automatische koppelingen met onder andere UWV, gemeenten en salarispakketten.
  • Online alle (pensioen)nota’s en specificaties bij elkaar. Je ontvangt een e-mail zodra een nieuwe nota klaarstaat.
  • We vragen- en je ziet alleen informatie die echt nodig is.
  • We kunnen live met je meekijken en zo nog beter helpen.
  • Elk kwartaal voegen we nieuwe functies toe.

Inloggen

Benieuwd naar het portaal?

Steeds beter online overzicht

Mijn NN Zakelijk is samen met adviseurs en werkgevers ontwikkeld. Samen hebben we onderzocht hoe wehet jou nog makkelijker kunnen maken.Zo maken we de beheeromgeving steeds beter. Onze volgende stap? We gaan in delen over opéén portaal voor al onze pensioen- en inkomensproducten. Dus voor het hele arbeidsvoorwaardenpakket. Onze schade- en zorgproducten volgen daarna.

Elk kwartaal voegen we nieuwe functies toe. Heb je suggesties of wil je met ons meedenken? Laat het ons weten!

Belangrijk om te weten, belangrijk om te doen

Twee dingen die voor jou belangrijk zijn om te doen:

Zelf je historie (geschiedenis) bewaren

In Mijn NN Zakelijk begin je met een schone lei. Dit betekent voor bestaande klanten dat mutaties(wijzigingen) van je oude portaal niet meegaannaar de nieuwe beheeromgeving. Ook de financiële historiegaat niet mee.

Wij bewaren jouw mutatiehistorie en financiële historie op een veilige plek in onze administratie. Wil je deze gegevens zelf bewaren? Hieronder lees je hoe je dat doet.

Zelf je mutatie historie downloaden

Zelf je toegangsbeheer regelen

In Mijn NN Zakelijk is er één hoofdgebruiker. Ben je al klant? Dan bespreken we bij het omzetten vooraf met je wie hoofdgebruiker wordt. Ben je een nieuwe klant? Dan koppelen we alleen de opgegeven contactpersoon als hoofdgebruiker aan de nieuwe beheeromgeving.

Ben je hoofdgebruiker? Dan kan je zelf accounts aanmaken en verwijderen voor anderen. Zo houd jij op één plek de controle en dat is wel zo veilig.

Voor hoofdgebruikers: zo maak je zelf accounts aan

Antwoorden op veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over je nieuwe beheeromgeving. Hieronder lees je de antwoorden op veel gestelde vragen over Mijn NN Zakelijk. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Of stuur een e-mail naar MijnNNZakelijk@nn.nl.

Dit helpt ons – en alle andere gebruikers – om het overzicht nog completer te maken.

Overzicht met veel gestelde vragen over Pensioen in Mijn NN Zakelijk



Wanneer krijg je van ons bericht?

Wij nemen (mogelijk) contact op met je adviseur. Hierna nemen we contact op met jou. Onder andere om een paar checks te doen en de (technische) stappen door te nemen. Zo kunnen we de aansluiting zorgvuldig regelen.


Kunnen wij je helpen?