Ga direct naar inhoud

Nieuw account aanmaken

Wanneer je als ondernemer of werkgever klant wordt bij Nationale-Nederlanden met een collectieve inkomensverzekering of een collectief pensioen krijg je een account om in te loggen in Mijn NN Zakelijk. Wij verstrekken een account alleen aan de door jou toegewezen Toegangsbeheerder. Hij of zijn kan zelf accounts aanmaken voor directe collega’s.

Ik ben eigenaar of aangewezen toegangsbeheerder en wil zelf een account

Ben je eigenaar of de aangewezen Toegangsbeheerder van de onderneming en heb je nog geen account? Neem dan contact met ons op.

Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Voor- en achternaam
  • Bedrijfsnaam
  • Polisnummer(s)
  • Vestigings- en postadres

Let op: heb je een schadeverzekering, dan hebben we nog geen persoonlijke mijn-omgeving voor je.

Bekijk onze telefoonnummers


Ik ben toegangsbeheerder en wil een account aanmaken voor een collega

Als Toegangsbeheerder kun je zelf een account aanmaken voor een collega. Log in op Mijn NN Zakelijk en maak bij ‘Instellingen’ een account aan voor een collega.

Let op: log in je voor Inkomen Services Online, Pensioen Administratie Online of Inkomen Services Online dan is het niet mogelijk om zelf extra accounts aan te maken.

Ik werk bij een bedrijf en wil een account

Wil je als werknemer toegang tot de gegevens van het bedrijf en je collega’s en werknemers? Vraag je Toegangsbeheerder voor een eigen account.


Liever persoonlijk contact? Wij zijn er voor je

Bellen

Bel met 070 513 07 57
Ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur

Wachttijd: +/- 5 minuten