We bundelen kennis, ervaring en ondernemerschap. Hierdoor kunnen we beter aan de veranderende wensen van onze klanten voldoen. We worden een slagvaardiger en efficiënter bedrijf waardoor we beter kunnen inspelen op maatschappelijke en technologische veranderingen. Door onze expertise en schaalgrootte kunnen we producten en dienstverlening verder verbeteren. Het doel daarvan is om u nog meer klantgerichte en innovatieve producten aan te bieden.
N.V. Nationaal Spaarfonds is opgegaan in Delta Lloyd Levensverzekering N.V. op 13 oktober 2010. Delta Lloyd Levensverzekering N.V. is sinds 1 juni 2017 een onderdeel van NN Group N.V. en is per 1 januari 2019 opgegaan in Nationale-Nederlanden Levensverzekering Maatschappij N.V.
Alle klanten van Delta Lloyd zijn inmiddels geïnformeerd. Bent u klant van OHRA Bank? Dan kan het zijn dat u pas later in 2019 geïnformeerd wordt omdat er nu nog niets verandert voor u. Als er voor u iets verandert, ontvangt u daarover altijd per product persoonlijk een bericht. U krijgt tijdig een brief of e-mail waarin we aangeven wat er precies voor u verandert. Ook kunt u altijd kijken bij de wijzigingen en informatie per product op nn.nl/krachtenbundeling Hier vindt u per product de laatste informatie.
U ontvangt per merk en per product een persoonlijk bericht als er iets verandert. Dit betekent dat u van ons meerdere e-mails of brieven krijgt om u goed te informeren per product.
Omdat u een overeenkomst heeft met Delta Lloyd en omdat Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden zijn samengaan als één bedrijf, mag Nationale-Nederlanden uw persoonsgegevens gebruiken. Uw gegevens zijn nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen. Nationale-Nederlanden gebruikt uw persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Delta Lloyd nu doet. Nationale-Nederlanden houdt zich daarbij, net als Delta Lloyd, aan de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en aan de ' Gedragscode verwerking persoonsgegevens verzekeraars. '. Dit is een gedragscode voor naleving van privacy-voorschriften door banken en verzekeraars. Meer informatie over het gebruik van uw persoonsgegevens vindt u op de pagina Privacy.
De online omgeving van Delta Lloyd kunt u vanaf 1 december 2018 niet meer gebruiken. Vanaf dan kunt u terecht op nn.nl. Ook kunt u voortaan gebruik maken van mijn.nn, uw persoonlijke online omgeving van Nationale-Nederlanden. Om uw mijn.nn-account te activeren heeft u van ons een activatienummer ontvangen. Uw gebruikersnaam en wachtwoord van Delta Lloyd kunt u hiervoor niet gebruiken.
Voor OHRA Bank producten kunt u voorlopig gebruik blijven maken van OHRA Bank online. Voor OHRA Verzekeringen verandert er niets omdat OHRA Verzekeringen blijft bestaan.
Lukt het u niet meer om uw hypotheek te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 010 513 00 95 (ma t/m vr 8.00 tot 18.00 uur) of e-mailadres hypotheken.intensiefbeheer@nn.nl.
We proberen dan samen met u een passende oplossing te vinden. Wat het beste bij u past, hangt af van uw situatie.
Lees meer over onze hulp bij betalingsproblemen.
Als uw hypotheek een nieuwe rentevaste periode ingaat of als u uw hypotheek wilt verhogen, dan krijgt u een renteaanbod op basis van de hypotheekrentes van Nationale-Nederlanden. Bekijk de actuele hypotheekrentes.
Bekijk de voorwaarden van de hypotheken van Delta Lloyd.
U mag uw rentevaste periode tussentijds aanpassen. U betaalt de kosten in één keer terug of verspreid over de resterende looptijd als u kiest voor rentemiddeling. Bekijk de mogelijkheden bij tussentijds rente wijzigen.
Uw hypotheek is omgezet naar het administratiesysteem van Nationale-Nederlanden. Voortaan kunt u een aantal belangrijke zaken voor uw hypotheek alleen nog in mijn.nn regelen. Bijvoorbeeld extra aflossen, declaraties indienen voor uw bouwdepot, uw rente tussentijds aanpassen en een nieuwe rente kiezen als uw rentevaste periode bijna afloopt. U krijgt dan ook geen brieven meer van ons. Die krijgt u alleen nog in mijn.nn in ‘Mijn documenten’, uw eigen berichtenbox. Dat is niet alleen veiliger voor uw gegevens, maar zo besparen we samen ook papier. Om uw hypotheekzaken goed te kunnen regelen en geen informatie te missen, is het dus belangrijk dat u uw account activeert. Heeft u dat nog niet gedaan? Bekijk hoe u dit regelt.
Voor al uw producten van Delta Lloyd Bank kunt u voortaan contact opnemen met Nationale-Nederlanden.
Bekijk de contactgegevens van Nationale-Nederlanden.
Ja, bij een hypotheek op twee namen ontvangen beide leninghouders een activatienummer voor mijn.nn. Met uw mijn.nn-account heeft u toegang tot uw persoonlijke online omgeving.
Uw Delta Lloyd inloggegevens kunt u niet meer gebruiken. Voor het inloggen in mijn.nn gebruikt u de inloggegevens van Nationale-Nederlanden. Bent u uw inloggegevens kwijt? Of heeft u problemen met inloggen? Kijk dan op nn.nl/inloghulp. Hier vindt u meer informatie en kunt u gemakkelijk online uw gebruikersnaam of wachtwoord opvragen.
Uw hypotheek is omgezet naar het administratiesysteem van Nationale-Nederlanden. Voortaan kunt u veel wijzigingen zelf regelen in mijn.nn. Bijvoorbeeld extra aflossen, declaraties indienen voor uw bouwdepot, uw rente tussentijds aanpassen en een nieuwe rente kiezen als uw rentevaste periode bijna afloopt.
Uw hypotheek is omgezet naar het administratiesysteem van Nationale-Nederlanden. Een declaratie indienen voor uw bouwdepot doet u voortaan heel eenvoudig in mijn.nn of via de NN App.
U mag per kalenderjaar een deel van uw oorspronkelijke hoofdsom aflossen zonder dat u daar kosten voor betaalt. Welk deel dit is, kunt u lezen in uw voorwaarden.
Extra aflossen regelt u eenvoudig via mijn.nn, uw persoonlijke en beveiligde online omgeving. U ziet meteen wat extra aflossen doet met uw maandlasten en kunt uw aflossing direct via iDEAL betalen. Nadat we uw betaling hebben ontvangen, duurt het maximaal drie werkdagen voordat uw gegevens in mijn.nn zijn bijgewerkt.
Stap 1. Maak het geld over
Maak het openstaande saldo van uw krediet plus één maandtermijn over naar het rekeningnummer van uw Delta Lloyd Doorlopend Krediet . In mijn NN ziet u wat het openstaande saldo van uw krediet is. U logt in op mijn.nn en klik op uw Doorlopend Krediet. U gaat dan automatisch naar E-bankieren.
Waarom een maandtermijn? U moet ons het openstaande saldo en de nog verschuldigde rente betalen. Wij berekenen hoeveel rente u moet betalen. U krijgt het teveel betaalde bedrag terug op uw vaste tegenrekening.
Wilt u precies weten hoeveel u in totaal terug moet betalen? Stuur dan een e-mail naar kredietbeheer@deltalloyd.nl. Of bel ons op 088 663 06 63.
Stap 2. Wilt u uw krediet beëindigen? Stuur ons dan een e-mail
U kunt deze e-mail sturen naar kredietbeheer@deltalloyd.nl. In deze e-mail schrijft u dat u uw krediet heeft afgelost. En dat u uw krediet wilt beëindigen. Vermeld in de e-mail uw naam, adres, woonplaats en rekeningnummer. Of bel ons op 088 663 06 63.
Stap 3. Beëindiging zichtbaar in E-bankieren
Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen duurt het vijf tot tien werkdagen voordat uw krediet is beëindigd. U ziet dat in E-bankieren. Ook melden wij uw krediet af in het Centraal Krediet Informatiesysteem bij het BKR. Na de beëindiging van uw krediet blijven uw kredietgegevens nog vijf jaar bewaard.
U kunt uw kredietbedrag alleen verlagen als de huidige openstaande schuld niet hoger is dan het gewenste kredietbedrag. Het minimale kredietbedrag is € 2.500,. Stuur hiervoor een e-mail naar kredietbeheer@deltalloyd.nl. Of stuur een brief naar: Delta Lloyd Bank, Postbus 40008, 6803 GD Arnhem. U ontvangt dan een nieuwe overeenkomst die door alle kredietnemers ondertekend moet worden.
Ja dat kan. Meer informatie hierover vindt u op de overzichtspagina Lenen.
Voor het doorlopend krediet van Delta Lloyd Bank geldt dat - na een ingebrekestelling - een boete opgelegd kan worden. Deze boete wordt berekend op basis van het percentage dat aan de overeenkomst ten grondslag ligt.
Als er voor u iets verandert, informeren we u daar per product altijd persoonlijk over. U ontvangt tijdig een brief of e-mail waarin u kunt lezen wat er precies voor u verandert.
De contractuele voorwaarden en afspraken blijven ongewijzigd. Er zijn geen wijzigingen in de bestaande contractuele rechten en verplichtingen.
Pensioenen worden niet samengevoegd. De pensioenuitkeringen staan los van elkaar en blijven onder de bestaande voorwaarden bestaan. U heeft zelf wel de mogelijkheid om uw pensioenaanspraken op bepaalde momenten samen te voegen, zogenoemde waardeoverdracht.
We informeren u op dezelfde manier over uw pensioen zoals u dat gewend bent. Als er voor u iets verandert, informeren we u daar altijd persoonlijk over. U ontvangt tijdig een brief of e-mail waarin u kunt lezen wat er precies voor u verandert.
Sinds 1 december 2018 bestaat de website van Delta Lloyd niet meer en wordt u automatisch doorgelinkt naar nn.nl. Ook kunt u de apps van Delta Lloyd niet meer gebruiken. U kunt uw producten inzien in mijn.nn. Of bekijk nn.nl/krachtenbundeling voor meer informatie over de omzetting.
Inhoudelijk verandert er niets aan uw product(en). Als er iets verandert voor u dan informeren we u hierover.
U kunt uw levensverzekering stopzetten. Laat u goed adviseren over de gevolgen van het stopzetten van uw levensverzekering. Heeft u de verzekering gekoppeld aan een lening, bijvoorbeeld een hypotheek? Dan moet u eerst toestemming vragen aan de geldverstrekker voordat u de verzekering kunt stopzetten.
In de winstdelingsregeling wijzigt niets. Deze blijft uitgevoerd worden volgens de richtlijnen winstdeling zoals deze zijn gepubliceerd op de website van Nationale-Nederlanden. Er worden geen wijzigingen aangebracht in de bestaande contractuele rechten en verplichtingen van de polishouders. Dit geldt ook voor de maatschappijwinstdeling bij verzekeringen die zijn gesloten met recht op aandeel in de winst.