Gebruik je je gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op mijn.nn? Inloggen op mijn.nn is veiliger via de NN App op je mobiel of tablet. Digitale indringers komen daardoor moeilijker bij jouw gegevens.
Zet je Veiliger inloggen aan, dan heb je voortaan altijd de NN App nodig om in te loggen op mijn.nn.
Volg onderstaande 3 stappen om Veiliger inloggen aan te zetten:
Download eerst de NN App. Ga naar de App Store of Google Play op je mobiel of tablet en download de ‘Nationale-Nederlanden App’.
Volg de stappen in de NN App om de NN App te koppelen aan je account.
Let op: Is het koppelen gelukt? Veiliger inloggen zet je pas aan in de volgende stap.
Veiliger inloggen zet je aan in mijn.nn. Je gebruikt daarna altijd de NN App op je mobiel of tablet om in te loggen op mijn.nn. Wel zo veilig!
Zet Veiliger inloggen aan in mijn.nn
Wil je weten hoe Veiliger inloggen werkt als je het hebt aangezet?
Als je inlogt via de NN App gebruik je dubbele beveiliging:
Digitale indringers kunnen dus niet meer uit de voeten met alleen je inloggegevens. Extra veilig en tóch snel!
Het is niet mogelijk om Veiliger inloggen zelf weer uit te zetten. Als je Veiliger inloggen wilt uitzetten, dan kun je ons bellen op telefoonnummer 088 663 01 12. Je kunt ons bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je daarna per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet bij je spaargeld kunt.
Je kunt nog wel in de NN App inloggen en je producten beheren.
De App werkt alleen op smartphones en tablets met de volgende besturingssystemen:
Heb je een lagere versie op je telefoon of tablet staan? Dan kun je de app niet gebruiken. Wel kun je jouw producten bekijken en beheren via mijn.nn.
Wat vervelend! Als Veiliger inloggen aanstaat, kun je zonder je mobiele telefoon of tablet niet inloggen op mijn.nn. In dat geval bel je ons op telefoonnummer 088 663 01 12. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je daarna per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet bij je spaargeld kunt.
Staat Veiliger inloggen niet aan? Dan kun je inloggen op mijn.nn met je gebruikersnaam en wachtwoord.