Ga direct naar inhoud

Veiliger inloggen met NN App

Zet Veiliger inloggen aan

Gebruik je je gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op mijn.nn? Inloggen op mijn.nn is veiliger via de NN App op je mobiel of tablet.

Zet je Veiliger inloggen aan, dan heb je voortaan altijd de NN App nodig om in te loggen op mijn.nn.

Waarom is inloggen via de NN App veiliger?

Als je inlogt via de NN App gebruik je dubbele beveiliging:

  • Je kunt alleen inloggen via de NN App op jouw mobiel of tablet die gekoppeld is aan jouw mijn.nn.
  • Je logt in op de app met jouw vingerafdruk, gezichtsherkenning of pincode.
  • Digitale indringers komen daardoor moeilijker bij jouw gegevens.

Hoe zet je Veiliger inloggen aan?

Volg onderstaande 3 stappen om Veiliger inloggen aan te zetten:

1. Download de NN App

Download eerst de NN App. Ga naar de App Store of Google Play op je mobiel of tablet en download de ‘Nationale-Nederlanden App’.

2. Activeer de NN App

Volg de stappen op het scherm in de NN App.

Let op: Is het activeren gelukt? Nu kun je Veiliger inloggen aanzetten.

3. Zet Veiliger inloggen aan

  • Ga in de app naar 'Profiel'
  • Ga naar 'Inloggen en beveiligen'
  • Ga naar 'Veiliger inloggen mijn.nn instellen'
  • Doorloop de stappen in je scherm.
    Let op: We checken hierbij je mobiele nummer. Zo kun je altijd de app opnieuw activeren als dat nodig is.
  • Nu ben je klaar! Je gebruikt voortaan de NN App om veilig in te loggen op mijn.nn.

Veelgestelde vragen

Kan ik Veiliger inloggen ook weer uitzetten?

Het is niet mogelijk om Veiliger inloggen zelf weer uit te zetten. Als je Veiliger inloggen wilt uitzetten, neem dan contact op. Ons telefoonnummer staat onderaan deze pagina.

Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je daarna per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet bij je spaargeld kunt.

Je kunt nog wel in de NN App inloggen en je producten beheren.

Veiliger inloggen staat aan, maar mijn mobiele telefoon is gestolen of kapot. Wat moet ik doen?

Wat vervelend! Als Veiliger inloggen aanstaat, kun je zonder je mobiele telefoon of tablet niet inloggen op mijn.nn. Neem dan contact met ons op. Ons telefoonnummer staat onderaan deze pagina.

Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je daarna per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet bij je spaargeld kunt.

Staat Veiliger inloggen niet aan? Dan kun je inloggen op mijn.nn met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Service en Contact

Heb je een vraag?

Bel ons als je hulp nodig hebt met inloggen op nn.nl of het installeren van de app. Wij helpen je graag.

088 663 01 12

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.