Ga direct naar inhoud

Veelgestelde vragen over mijn.nn

Op deze pagina vind je een overzicht van de veelgestelde vragen over mijn.nn. Naast het inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord is het ook mogelijk om in te loggen met behulp van de NN App. In dat geval hoef je geen gebruikersnaam en wachtwoord meer in te voeren. Lees meer over inloggen met de NN App.

Toegang tot mijn.nn

Ik heb meerdere activatienummers ontvangen, klopt dat?

Je krijgt één activatienummer per persoon, per aanvraag. Het kan dus zijn dat je met meerdere personen een aanvraag hebt gedaan (bijvoorbeeld Internetsparen samen met je partner), of dat je meerdere aanvragen voor verschillende producten hebt gedaan.

Ik heb een activatienummer voor mijn.nn, maar dit is verlopen of geblokkeerd. Wat nu?

Je activatienummer verloopt na een aantal maanden. Je kunt in dat geval een nieuw activatienummer opvragen.

Je kunt het activatienummer één keer gebruiken. Daarna wordt het nummer voor de veiligheid geblokkeerd.

Ik heb een activatienummer voor mijn.nn ontvangen, wat nu?

Met je activatienummer activeer je je mijn.nn-account. Je kunt ook een product toevoegen aan mijn.nn als je al een account hebt. Gebruik je activatienummer.

Ik heb een activatienummer ontvangen, maar het lukt niet om mijn.nn te activeren. Wat moet ik doen?

Op de pagina Activeer je mijn.nn-account vul je je activatienummer samen met je geboortedatum en postcode in. Als de ingevulde combinatie niet bij ons bekend is, krijg je daarvan een melding.

Controleer of je de gegevens correct hebt ingevuld. Weet je zeker dat de gegevens kloppen, dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens. Neem contact met ons op, zodat we je kunnen helpen met activeren. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Ik heb (nog) geen activatienummer ontvangen, wat nu?

Als je een nieuw product aanvraagt, dan kan het enkele dagen duren voordat je een activatienummer voor mijn.nn ontvangt.

Heb je dit nummer na enkele dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  • Voor het activatienummer voor je hypotheek in mijn.nn, bel 088 663 06 63 (ma t/m vr 8.00 tot 18.00 uur)
  • Voor alle overige producten neem je contact op met Digital Support. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.
Hoe krijg ik toegang tot mijn.nn?

Mijn.nn is je persoonlijke omgeving waar je je product(en) kan bekijken en diverse wijzigingen online door kan voeren. Als je van ons nog geen uitnodiging hebt ontvangen om je account te activeren, dan kan je zelf een mijn.nn-account aanvragen.

Na je aanvraag sturen wij je een persoonlijke activatienummer waarmee je je account activeert. Je activatienummer krijg je per e-mail toegestuurd. Als wij geen e-mailadres van je hebben, sturen wij de gegevens per post.

Inloggen met inloggegevens

Ik weet mijn wachtwoord voor mijn.nn niet meer, wat nu?

Je kunt eenvoudig online een wachtwoord voor mijn.nn opvragen. Ga hiervoor naar de pagina Inloggegevens vergeten.

Na het invullen van je gebruikersnaam, geboortedatum en postcode ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Controleer goed of deze gebruikersnaam juist is, anders komt deze e-mail niet aan. Als je e-mailadres bij ons nog niet bekend is, dan ontvang je het tijdelijke wachtwoord binnen 5 werkdagen per brief. Met dit tijdelijke wachtwoord kan je een nieuw wachtwoord instellen.

Het duurt enkele minuten voordat je de e-mail met het tijdelijke wachtwoord in je inbox ontvangt. Het is goed om ook de ongewenste mail (of de spambox) te checken.

Klopt het e-mailadres niet, of kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Ik weet mijn gebruikersnaam voor mijn.nn niet meer, wat nu?

Je kan eenvoudig online je gebruikersnaam voor mijn.nn opvragen. Ga hiervoor naar de pagina inloggegevens vergeten.

Na het invullen van je geboortedatum, postcode en huisnummer, versturen we binnen enkele minuten een e-mail naar het bij ons bekende e-mailadres.

Ik moet een nieuw mijn.nn wachtwoord kiezen, waar moet deze aan voldoen?

Je wachtwoord van mijn.nn moet aan de volgende eisen voldoen:

  • Minimaal 10 en maximaal 30 karakters.
  • Minimaal 1 cijfer.
  • Minimaal 1 kleine letter.
  • Minimaal 1 hoofdletter.
  • Geen spaties, euroteken (€) of letters met een accent (bijvoorbeeld ë).
  • Niet gelijk aan het huidige wachtwoord.
Ik heb mijn gebruikersnaam voor mijn.nn opgevraagd, maar nog niet ontvangen, wat nu?

Je gebruikersnaam wordt alleen verstuurd als alle ingevulde gegevens juist zijn. Het leningnummer, rekeningnummer of polisnummer moet exact kloppen:

  • In geval van een leningnummer: Vul je hypotheeknummer zonder voorloop 0 in. Ook de toevoeging van het leningdeel moet weggelaten worden.
  • In geval van een spaarrekening: Vul het hele IBAN bankrekeningnummer in (bijvoorbeeld NL22NNBA0123456789).
  • In geval van een polisnummer: Vul het polisnummer in, zoals dat op het polisblad vermeld staat.

Weet je het productnummer niet meer? Kijk dan naar je polis, documenten, of eerder verstuurde e-mails.

Ontvangt je na deze tips nog geen gebruikersnaam per e-mail, neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Ik heb een nieuw mijn.nn wachtwoord opgevraagd, maar nog niet ontvangen, wat nu?

Controleer of je de gebruikersnaam correct hebt ingevuld. Als je mijn.nn al eerder hebt gebruikt, dan ontvang je het tijdelijke wachtwoord per e-mail. Heb je jouw mijn.nn account nog niet eerder gebruikt? Dan wordt het tijdelijke wachtwoord binnen 5 werkdagen naar het bij ons bekende postadres gestuurd.

Ontvang je na deze tips nog geen tijdelijk wachtwoord, neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Kan ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor mijn.nn zelf aanpassen?

Je kunt jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord voor mijn.nn zelf aanpassen. Log in op mijn.nn en ga naar de menuoptie 'Gegevens en Instellingen'. Kies dan voor 'Toegang en beveiliging'.

Productinzicht in mijn.nn

Waarom kan ik details van sommige producten niet bekijken in mijn.nn?

De productdetails in mijn.nn zijn momenteel voor de meeste producten te zien. Voor sommige producten (voornamelijk levens- en schadeverzekeringen) die langer geleden zijn afgesloten ontbreken de details nog. Het is nog onzeker of en wanneer deze gegevens toegevoegd worden.

Ontbreken de gegevens en heb je een inhoudelijke vraag over je product? Neem dan contact met ons op.

Hoe meld ik fouten in mijn productoverzicht in mijn.nn?

In mijn.nn staat een overzicht van alle verzekeringen of rekeningen die je bij ons hebt. Staat hier een product tussen dat je niet herkent, of mis je een product? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Waar kan ik terecht met een vraag over een product?

Je hebt een inhoudelijke vraag over je product. In mijn.nn vind je de informatie over jouw product(en).

Is dit geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service en Contact