Ga direct naar inhoud

Slapend spaartegoed van een eerder beëindigde spaarrekening

Ontvang je van ons bericht dat je een slapend spaartegoed bij ons hebt? Dan gaat het om het spaartegoed van een spaarrekening die we in het verleden hebben beëindigd. We konden dit geld niet naar je overmaken omdat we geen betaalrekeningnummer van je hadden. Daardoor is dit spaartegoed ‘slapend’ geworden.

We willen het spaartegoed graag alsnog naar je overmaken. In de e-mail of brief lees je wat wij gaan doen, of wat we van je vragen.

Veelgestelde vragen

Ik wil graag weten wat de hoogte is van mijn slapende spaartegoed. Hoe vraag ik dat op?

De hoogte van het spaartegoed zie je zodra het geld op jouw betaalrekening staat. Onze medewerkers van de klantenservice mogen de hoogte van jouw spaartegoed niet doorgeven.

In de e-mail of brief die jij van ons hebt ontvangen, lees je wanneer we het spaartegoed overmaken naar jouw betaalrekening.

Welke spaarrekening heb ik in het verleden bij Nationale-Nederlanden gehad?

Het kan zijn dat je in het verleden een spaarrekening had bij Westland Utrecht of een oude Bedrijfsspaarrekening. Eerder konden we het spaartegoed niet naar je overmaken omdat we geen betaalrekeningnummer van je hadden. Daardoor is dit spaartegoed ‘slapend’ geworden.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service en Contact