Ga direct naar inhoud

Slapend spaartegoed van een eerder beëindigde spaarrekening

Ontvangt u van ons bericht dat u een slapend spaartegoed bij ons heeft? Dan gaat het om het spaartegoed van een spaarrekening die we in het verleden hebben beëindigd. We konden dit geld niet naar u overmaken omdat we geen betaalrekeningnummer van u hadden. Daardoor is dit spaartegoed ‘slapend’ geworden.

We willen het spaartegoed graag alsnog naar u overmaken. In de e-mail of brief leest u wat wij gaan doen, of wat we van u vragen.

Veelgestelde vragen

Ik wil graag weten wat de hoogte is van mijn slapende spaartegoed. Hoe vraag ik dat op?

De hoogte van het spaartegoed ziet u zodra het geld op uw internetspaarrekening staat. Onze medewerkers van de klantenservice mogen de hoogte van uw spaartegoed niet doorgeven.

Wanneer ontvang ik het slapende spaartegoed op mijn internetspaarrekening?

In de e-mail of brief die u van ons heeft ontvangen, leest u wanneer we het spaartegoed overmaken naar uw internetspaarrekening.


Kunnen wij je helpen?

Je kunt met ons bellen en chatten van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.