Uw oude Extrarekening, Zekerrekening, Renterekening of Spaarloonrekening is omgezet in Basissparen.
In verband met de coronacrisis is het tijdelijk niet mogelijk een opnameformulier per post te versturen. Wilt u een opname doen of uw rekening beëindigen? Dan kunt u gebruik maken van het online opnameformulier.
Spaarde u op een Extrarekening, Zekerrekening, Renterekening of Spaarloonrekening? Dan heeft u nu Basissparen. Het is niet mogelijk om een basisspaarrekening te openen.
De rente op uw basisspaarrekening is variabel. Dit betekent dat de rente steeds kan veranderen. De rente is afhankelijk van ontwikkelingen op de geld- en kapitaalmarkt, van opbrengsten van belegd spaargeld en van concurrentie.
Wilt u geld opnemen van uw basisspaarrekening of uw rekening opheffen? U regelt het allemaal via het online opnameformulier.
U krijgt de rente één keer per jaar bijgeschreven op uw basisspaarrekening. Lees meer in de productvoorwaarden
Een Basisspaarrekening is niet nieuw te openen. Spaarde u op een Extrarekening, Zekerrekening, Renterekening of Spaarloonrekening? Dan is uw rekening omgezet naar Basissparen.
Heeft u Basissparen maar wilt u liever het gemak van sparen met een internetspaarrekening? Lees dan meer over Internetsparen, onze online spaarrekening tegen een aantrekkelijke variabele rente.
Informatie over Nationale-Nederlanden Bank, onze spaarproducten en spaarbeleid.
Heeft u een basisspaarrekening? Hieronder leest u wat u moet doen als u een wijziging aan ons wilt doorgeven.
U kunt uw contactgegevens eenvoudig wijzigen met behulp van het wijzigingsformulier.
Stuur dan met dit formulier een kopie mee van uw paspoort of van de voor- en achterkant van uw identiteitskaart. Uw paspoort of identiteitskaart moet geldig zijn als wij uw formulier ontvangen.
U kunt uw tegenrekening eenvoudig wijzigen met behulp van het wijzigingsformulier. Stuur dan met dit formulier een kopie mee van uw paspoort of van de voor- en achterkant van uw identiteitskaart. Uw paspoort of identiteitskaart moet geldig zijn als wij uw formulier ontvangen. Stuur ook een kopie mee van een rekeningafschrift van uw nieuwe tegenrekening. Dit rekeningafschrift mag niet ouder zijn dan één maand. Op de kopie van het afschrift moet het rekeningnummer en de tenaamstelling van de rekening duidelijk leesbaar te zijn.
Het is niet mogelijk om een mederekeninghouder bij een gezamenlijke spaarrekening af te melden en de rekening op eigen naam te zetten. U kunt uw lopende gezamenlijke basisspaarrekening opheffen en een internetspaarrekening openen alleen op uw naam. Het openen van een nieuwe basisspaarrekening is niet mogelijk.
Het is niet mogelijk om een mederekeninghouder toe te voegen aan een bestaande basisspaarrekening. U kunt uw basisspaarrekening opheffen en een internetspaarrekening openen samen met de mederekeninghouder.
Het volledig ingevulde formulier kunt u per e-mail sturen naar internetsparen@nn.nl of sturen naar:
Nationale-Nederlanden Bank N.V.
T.a.v. Afdeling Operations Sparen
Postbus 93604
2509 AV Den Haag
U kunt een overlijden melden via de Nabestaandendesk. Onze medewerkers helpen u bij het afhandelen van het overlijden voor de producten die de overledene bij Nationale-Nederlanden heeft lopen.
Wilt u een andere wijziging op uw basisspaarrekening doorgeven dan bovengenoemde onderwerpen? Neem dan contact met ons op.
uniqueid