Ga direct naar inhoud

Nationale-Nederlanden is sinds 8 maart 2023 gestopt met het aanbieden van nieuwe leningen.

Sinds 8 maart 2023 kun je geen nieuwe lening meer aanvragen bij Nationale-Nederlanden. Voor klanten die al een lening hebben verandert er niets. Zij blijven de dienstverlening krijgen die ze van ons kunnen verwachten.

Als je een lening hebt

Heb je nu een lening bij Nationale-Nederlanden? Dan verandert er niets. Je kunt nog steeds je lening inzien via mijn.nn. Ook kun je wijzigingen doorgeven, bijvoorbeeld als je gaat verhuizen. Een nieuwe lening afsluiten kan niet meer.

Veelgestelde vragen over lenen

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Chatten

Start de chat

Chat met Sanne, onze digitale assistent. Komt die er niet uit? Binnen kantooruren neemt een collega het over.

Bellen

088 663 06 63

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Houd rekening met een wachttijd.

Online

Contactformulier

Binnen 5 werkdagen reactie.