Campagnes

Schadeherstel van Nationale-Nederlanden

Bij schade helpen we onze klanten direct verder

Wij vinden het belangrijk dat u bij schade direct wordt verder geholpen, zonder dat u daar extra last van ondervindt en op de manier die u het prettigst vindt. Daarom bieden wij u één vaste persoonlijke schademanager, komen we bij u thuis bij ingrijpende schade en herstellen we de schade ook ’s avonds en op zaterdag.

Lees meer

Nieuw: De Schademanager Thuis

Direct persoonlijke hulp bij schade

Bij grote financiële of emotioneel ingrijpende schades komt de Schademanager Thuis, als u daar prijs op stelt, naar u toe. Hij kan u bijvoorbeeld helpen met het voorkomen van vervolgschade, de afhandeling van administratieve zaken of het regelen van de juiste hersteller. Tijdens het traject blijft hij uw vaste aanspreekpunt. De schademanager thuis regelt alles van A tot Z om de schade snel en efficiënt te herstellen en af te handelen.

Lees meer

De hypotheektoezegging

In de nieuwe landelijke campagne introduceren we de hypotheektoezegging voor starters, dat is vooraf financiële duidelijkheid en de toezegging van een hypotheek. Hiermee krijgen startende huizenkopers inzicht in wat ze op basis van hun persoonlijke situatie kunnen lenen. En tegelijkertijd een toezegging voor een hypotheek van Nationale-Nederlanden.

Lees meer

Wat er ook gebeurt: schadeherstel wanneer het ú het best uitkomt

Schade aan uw woning of bedrijf is al vervelend genoeg. In onze nieuwe campagne laten wij zien dat ú bepaalt wanneer de schade wordt hersteld. Zodat u niet onnodig thuis hoeft te blijven of uw bedrijf moet sluiten omdat de schade gerepareerd moet worden.

Lees meer

Vaste schademanager

De landelijke campagne over ‘De schademanager’ laten we zien dat klanten van Nationale-Nederlanden niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. In geval van schade krijgt u een eigen schademanager toegewezen die verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw dossier. Van het begin tot het eind.

Lees meer

100% tevreden

In onze nieuwe landelijke commercial introduceren we: 100% tevreden met hoe wij uw autoschade afhandelen anders 4 maanden premie terug.

Lees meer

Alles en iedereen verdient een mooie oude dag

Begin 2013 is Nationale-Nederlanden begonnen met de landelijke zoektocht naar mensen, dieren of objecten die een mooie oude dag verdienen. Onderwerpen die met hun jarenlange aanwezigheid vaak onlosmakelijk verbonden zijn met de uitstraling en sfeer van hun omgeving. Zij krijgen de aandacht en erkenning die ze verdienen, zodat we er allemaal nog lang van kunnen genieten.
Nationale-Nederlanden wil hiermee de oudedagvoorziening op de publieke agenda zetten.

Lees meer