Ga direct naar inhoud

Dankzij uw suggesties verbeterd

Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Hieronder leest u welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd met uw suggesties.


Status van aanvraag bankspaarrekening in mijn.nn

Vraagt u een rekening Aanvullende PensioenOpbouw, Banksparen OntslagVergoeding of Aanvullende PensioenUitkering aan? Dan kunt u vanaf nu de status van uw aanvraag volgen in mijn.nn. U ziet daar ook welke acties we eventueel nog van u verwachten om uw aanvraag volledig af te ronden.

Bekijk de status van uw aanvraag in mijn.nn

Versnelde aanvraag Aanvullende PensioenUitkering

Heeft u al een rekening Aanvullende PensioenOpbouw bij ons en vraagt u via mijn.nn een Aanvullende PensioenUitkering aan? Vanaf nu staan de gegevens die wij van u weten alvast ingevuld in het online aanvraagformulier. Hierdoor vraagt u de rekening Aanvullend PensioenUitkering sneller en eenvoudiger aan.

Lees meer over de Aanvullende PensioenUitkering

Machtigingsformulier

Klanten met een schadeverzekering gaven aan dat het machtigen van een derde, bijvoorbeeld een familielid, lastig was. Klanten wisten niet welke informatie in de machtiging hoort te staan, waardoor bij het indienen van de machtiging vaak gegevens ontbraken. Daarom hebben we hiervoor een machtigingsformulier dat we naar de klant of naar de derde mailen.

Aanvraag bankspaarproduct met herkomst Nationale-Nederlanden - Overdracht automatisch afgehandeld

Bij de aanvraag van uw bankspaarrekening kunt u ons de opdracht geven om de overdracht van uw oude verzekering of bankspaarrekening van Nationale-Nederlanden automatisch voor u te regelen. U hoeft geen overdrachtsformulier meer te printen, te ondertekenen en op te sturen.

Doorsparen met Aanvullende PensioenOpbouw

Aanvullende PensioenUitkering

Uw internetspaarrekening zelf beheren

In mijn.nn kunt u nu voor uw internetspaarrekening onder andere het volgende zelf eenvoudig vinden en regelen:

  • Een duidelijke uitleg hoe u een bedrag stort op uw internetspaarrekening
  • Uw internetspaarrekening beëindigen

Deze opties vindt u in mijn.nn bij uw productgegevens onder het menu ‘zelf regelen’.

Beheer uw internetspaarrekening

Kies uw gebruikersnaam

Uw gebruikersnaam voor mijn.nn kunt u vanaf nu zelf aanpassen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een gebruikersnaam die u goed kunt onthouden. Gebruik hierbij een combinatie van letters, cijfers en leestekens. Het gebruik van een apenstaartje (‘@’) is niet mogelijk.

Wijzig uw mijn.nn gebruikersnaam

Heldere taal in polisvoorwaarden

Dankzij uw aanwijzingen zijn de polisvoorwaarden van de schadeverzekeringen begrijpelijker en overzichtelijker gemaakt. Voor de voorwaarden ‘Woonhuisverzekering Basis’ hebben we zelfs de 2e prijs bij de ‘Nationale Schrijfwedstrijd’ behaald. Doel van deze wedstrijd is om begrijpelijke taal in financiële teksten te bevorderen.

Uw hypotheek en mijn.nn

Extra aflossen kan gemakkelijk via mijn.nn, uw persoonlijke en beveiligde omgeving. U kunt uw extra aflossing regelen door direct het gewenste bedrag over te maken via iDEAL. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld ook eenvoudig uw bouwdepot beheren via mijn.nn.

Meer over uw hypotheek en mijn.nn

Echtscheiding

Als u uit elkaar gaat, moet u veel zaken regelen. Hier horen ook financiële producten bij. Bij de verdeling hiervan helpen we u graag op weg.

Lees hoe dat precies werkt

Nationale-Nederlanden App

Altijd en overal uw spaarsaldo checken, geld overmaken en uw bij- en afschrijvingen bekijken? Dat kan met de Nationale-Nederlanden App.

Meer over de Nationale-Nederlanden App

Instructievideo’s Meldverzuim

Meldverzuim is de online omgeving waar u de ziek- en betermeldingen van uw medewerkers aan ons doorgeeft. Met de instructievideo’s kunt u zien hoe u hiervan gebruik kunt maken.

Naar de video’s