Ga direct naar: inhoud

Dankzij uw suggesties verbeterd

Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Hieronder leest u welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd met uw suggesties.


Machtigingsformulier

Klanten met een schadeverzekering gaven aan dat het machtigen van een derde, bijvoorbeeld een familielid, lastig was. Klanten wisten niet welke informatie in de machtiging hoort te staan, waardoor bij het indienen van de machtiging vaak gegevens ontbraken. Daarom hebben we hiervoor een machtigingsformulier dat we naar de klant of naar de derde mailen.

Aanvullende PensioenUitkering nu ook online aan te vragen

Consumenten die zonder advies ons product Aanvullende PensioenUitkering willen aanvragen kunnen dit ook online via nn.nl doen. Direct telefonisch aanvragen was al mogelijk. Hiermee voldoen we aan de wens van de groep klanten, die al ervaring heeft met vrijkomende lijfrentes. Uiteraard is aanvragen mét advies ook nog steeds mogelijk, via NN advies of uw eigen adviseur.

Meer over Aanvullende PensioenUitkering

Aanvraag Bankspaarproduct met herkomst Nationale-Nederlanden - Overdracht automatisch afgehandeld

Bij de aanvraag van uw bankspaarrekening kunt u ons de opdracht geven om de overdracht van uw oude verzekering of bankspaarrekening van Nationale-Nederlanden automatisch voor u te regelen. U hoeft geen overdrachtsformulier meer te printen, te ondertekenen en op te sturen.

Doorsparen met Aanvullend PensioenSparen

Aanvullende PensioenUitkering

Uw internetspaarrekening zelf beheren

In mijn.nn kunt u nu voor uw internetspaarrekening onder andere het volgende zelf eenvoudig vinden en regelen:

  • Een duidelijke uitleg hoe u een bedrag stort op uw internetspaarrekening
  • Uw internetspaarrekening beëindigen

Deze opties vindt u in mijn.nn bij uw productgegevens onder het menu ‘zelf regelen’.

Beheer uw internetspaarrekening

Kies uw gebruikersnaam

Uw gebruikersnaam voor mijn.nn kunt u vanaf nu zelf aanpassen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een gebruikersnaam die u goed kunt onthouden. Gebruik hierbij een combinatie van letters, cijfers en leestekens. Het gebruik van een apenstaartje (‘@’) is niet mogelijk.

Wijzig uw mijn.nn gebruikersnaam

Heldere taal in polisvoorwaarden

Dankzij uw aanwijzingen zijn de polisvoorwaarden van de schadeverzekeringen begrijpelijker en overzichtelijker gemaakt. Voor de voorwaarden ‘Woonhuisverzekering Basis’ hebben we zelfs de 2e prijs bij de ‘Nationale Schrijfwedstrijd’ behaald. Doel van deze wedstrijd is om begrijpelijke taal in financiële teksten te bevorderen.

Lees meer over de Nationale Schrijfwedstrijd

Uw hypotheek en mijn.nn

Extra aflossen kan gemakkelijk via mijn.nn, uw persoonlijke en beveiligde omgeving. U kunt uw extra aflossing regelen door direct het gewenste bedrag over te maken via iDEAL. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld ook eenvoudig uw bouwdepot beheren via mijn.nn.

Meer over uw hypotheek en mijn.nn

Echtscheiding

Als u uit elkaar gaat, moet u veel zaken regelen. Hier horen ook financiële producten bij. Bij de verdeling hiervan helpen we u graag op weg.

Lees hoe dat precies werkt

Nationale-Nederlanden App

Altijd en overal uw spaarsaldo checken, geld overmaken en uw bij- en afschrijvingen bekijken? Dat kan met de Nationale-Nederlanden App.

Meer over de Nationale-Nederlanden App

Instructievideo’s Meldverzuim

Meldverzuim is de online omgeving waar u de ziek- en betermeldingen van uw medewerkers aan ons doorgeeft. Met de instructievideo’s kunt u zien hoe u hiervan gebruik kunt maken.

Naar de video’s