Ga direct naar inhoud

Dankzij jouw suggesties verbeterd

Wij vinden het belangrijk om van je te horen wat je van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer je niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Hieronder lees je welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd met jouw suggesties.


Status van aanvraag bankspaarrekening in mijn.nn

Vraag je een rekening Aanvullende PensioenOpbouw, Banksparen OntslagVergoeding of Aanvullende PensioenUitkering aan? Dan kun je vanaf nu de status van je aanvraag volgen in mijn.nn. Je ziet daar ook welke acties we eventueel nog van je verwachten om je aanvraag volledig af te ronden.

Bekijk de status van je aanvraag in mijn.nn

Versnelde aanvraag Aanvullende PensioenUitkering

Heb je al een rekening Aanvullende PensioenOpbouw bij ons en vraag je via mijn.nn een Aanvullende PensioenUitkering aan? Vanaf nu staan de gegevens die wij van je weten alvast ingevuld in het online aanvraagformulier. Hierdoor vraag je de rekening Aanvullende PensioenUitkering sneller en eenvoudiger aan.

Lees meer over de Aanvullende PensioenUitkering

Machtigingsformulier

Klanten met een schadeverzekering gaven aan dat het machtigen van een derde, bijvoorbeeld een familielid, lastig was. Klanten wisten niet welke informatie in de machtiging hoort te staan, waardoor bij het indienen van de machtiging vaak gegevens ontbraken. Daarom hebben we hiervoor een machtigingsformulier dat we naar de klant of naar de derde mailen.

Aanvraag bankspaarproduct met herkomst Nationale-Nederlanden - Overdracht automatisch afgehandeld

Bij de aanvraag van je bankspaarrekening kun je ons de opdracht geven om de overdracht van je oude verzekering of bankspaarrekening van Nationale-Nederlanden automatisch voor je te regelen. Je hoeft geen overdrachtsformulier meer te printen, te ondertekenen en op te sturen.

Doorsparen met Aanvullende PensioenOpbouw

Aanvullende PensioenUitkering

Je internetspaarrekening zelf beheren

In mijn.nn kun je nu voor je internetspaarrekening onder andere het volgende zelf eenvoudig vinden en regelen:

  • Een duidelijke uitleg hoe je een bedrag stort op je internetspaarrekening
  • Je internetspaarrekening beëindigen

Deze opties vind je in mijn.nn bij je productgegevens onder het menu ‘Zelf regelen’.

Beheer je internetspaarrekening

Kies je gebruikersnaam

Je gebruikersnaam voor mijn.nn kun je vanaf nu zelf aanpassen. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een gebruikersnaam die je goed kunt onthouden. Gebruik hierbij een combinatie van letters, cijfers en leestekens. Het gebruik van een apenstaartje (‘@’) is niet mogelijk.

Wijzig je gebruikersnaam voor mijn.nn

Heldere taal in polisvoorwaarden

Dankzij jouw aanwijzingen zijn de polisvoorwaarden van de schadeverzekeringen begrijpelijker en overzichtelijker gemaakt. Voor de voorwaarden ‘Woonhuisverzekering Basis’ hebben we zelfs de 2e prijs bij de ‘Nationale Schrijfwedstrijd’ behaald. Doel van deze wedstrijd is om begrijpelijke taal in financiële teksten te bevorderen.

Jouw hypotheek en mijn.nn

Extra aflossen kan gemakkelijk via mijn.nn, je persoonlijke en beveiligde omgeving. Je kunt je extra aflossing regelen door direct het gewenste bedrag over te maken via iDEAL. Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook eenvoudig je bouwdepot beheren via mijn.nn.

Meer over je hypotheek en mijn.nn

Echtscheiding

Als je uit elkaar gaat, moet je veel zaken regelen. Hier horen ook financiële producten bij. Bij de verdeling hiervan helpen we je graag op weg.

Lees hoe dat precies werkt

Nationale-Nederlanden App

Altijd en overal je spaarsaldo checken, geld overmaken en storten, en je bij- en afschrijvingen bekijken? Dat kan met de Nationale-Nederlanden App.

Meer over de Nationale-Nederlanden App

Instructievideo’s Meldverzuim

Meldverzuim is de online omgeving waar je de ziek- en betermeldingen van je medewerkers aan ons doorgeeft. Met de instructievideo’s kun je zien hoe je hiervan gebruik kunt maken.

Naar de video’s