Ga direct naar: inhoud

Engelse versie

Particulier Pensioen

Het samengaan van Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden betekent onder andere dat we onze organisatie en producten samenvoegen. Wij informeren u tijdig en persoonlijk voordat er voor u iets verandert. Daarnaast vindt u hieronder de actuele onderwerpen die voor u relevant zijn.

Dienstverlening na 17 november

  • Uw pensioenregeling wijzigt niet.
  • Het merk Delta Lloyd zal vanaf 17 november niet meer gebruikt worden voor de pensioencommunicatie. Alle pensioencommunicatie wordt vanaf dat moment namens Nationale-Nederlanden verstuurd.
  • De website deltalloyd.nl/pensioen linkt vanaf begin december naar nn.nl/pensioen. Alle informatie over de Delta Lloyd pensioenproducten is beschikbaar op nn.nl/pensioen.

Digitaal toegang tot al uw gegevens

We willen graag ons steentje bijdragen aan het milieu en we willen dan ook graag zoveel mogelijk papier vervangen door digitaal.

  • Heeft u al een digitale omgeving bij Nationale-Nederlanden? De gegevens van uw Delta Lloyd Pensioen worden automatisch toegevoegd.
  • Heeft u nog geen digitale omgeving bij Nationale-Nederlanden? Maak dat dan zo snel mogelijk aan met behulp van het activatienummer dat u heeft ontvangen vanuit Nationale Nederlanden.

In uw mijn.nn account worden uw Delta Lloyd Pensioen gegevens automatisch toegevoegd.

U ziet mogelijk ook producten van andere productlijnen van Delta Lloyd die eerder al zijn overgegaan naar Nationale-Nederlanden. Ook kunt u uw persoonsgegevens eenvoudig bekijken en wijzigen in mijn.nn. Heeft u vragen over het inloggen in of activeren, dan kunt u contact opnemen met de digitale helpdesk van Nationale-Nederlanden via 088 663 01 12.
Ook staat er op nn.nl/inloghulp meer informatie over hulp bij inloggen.

Contactgegevens

Tot 17 november: csd@deltalloyd.nl
Na 17 november: csd@nn.nl
Telefonisch blijft de Client Service Desk bereikbaar via 020 594 81 00.
Zij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Voor vragen over het inloggen in of activeren belt u met de digitale helpdesk van Nationale-Nederlanden via 088 663 01 12. Ook staat er op nn.nl/inloghulp meer informatie over hulp bij inloggen.

Uw gegevens en hoe Nationale-Nederlanden hier mee omgaat

Omdat we samengaan als één bedrijf, worden uw persoons- en productgegevens ook gebruikt door Nationale-Nederlanden. Dit is nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen. Nationale-Nederlanden gebruikt uw persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Delta Lloyd nu doet. Meer informatie over het gebruik van uw persoonsgegevens en de bedrijven die onderdeel zijn van Nationale-Nederlanden, vindt u op deze pagina.

Gaat u binnenkort met pensioen?

Vanaf deze zomer bieden wij gezamenlijk één Direct Ingaand Pensioen aan: de Persoonlijke Pensioenuitkering. Dit product vervangt het Direct Ingaand Pensioen van Delta Lloyd en het Actief Pensioen van Nationale-Nederlanden. Heeft u een opgebouwd pensioenkapitaal bij Delta Lloyd en/of Nationale-Nederlanden en gaat u na de zomer met pensioen? Dan ontvangt u ongeveer een maand voor uw pensioendatum een voorstel voor een Persoonlijke Pensioenuitkering. Is uw pensioendatum nog verder weg? Dan krijgt u ongeveer een jaar van tevoren toegang tot uw persoonlijke online omgeving op mijn.nn, waar we een voorstel voor u klaarzetten. Hier ziet u dan eventueel ook uw producten van Nationale-Nederlanden Bank, Hypotheek, Schade & Inkomen.

Bent u met pensioen?

Ontvangt u een uitkering vanuit een Garant Pensioen Plan, Balans Pensioen Plan, Kapitaal Pensioen Plan of een Direct Ingaan Pensioen of Lijfrente die u in het verleden bij Delta Lloyd heeft afgesloten? Dan wijzigt er per januari 2019 een aantal zaken:

  • Uw uitkeringsspecificatie zietu bij iedere uitbetaling op uw bankafschrift.
  • Het bankrekeningnummer op uw bankafschrift is NL56INGB0007308641 op naam van
    Nationale-Nederlanden. Woont u in het buitenland? Dan is het bankrekeningnummer NL36INGB0652783473.
  • U ontvangt één totaalbedrag op uw bankrekening bij de uitbetaling van meerdere polissen op dezelfde dag.
  • U ontvangt uw uitkering op één bankrekeningnummer.

Veelgestelde vragen

Alle veelgestelde vragen

Kunnen wij u helpen?