Ga direct naar inhoud

Levensverzekeringen

Het samengaan van Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden betekent onder andere dat we onze organisatie en producten samenvoegen. Wij informeren u tijdig en persoonlijk voordat er voor u iets verandert. Daarnaast vindt u hieronder de actuele onderwerpen die voor u relevant zijn.



Dienstverlening na half november

  • Het merk Delta Lloyd wordt vanaf half november niet meer gebruikt. Alle communicatie wordt vanaf dat moment namens Nationale-Nederlanden verstuurd.
  • De naam van de bankrekening verandert van Delta Lloyd in Nationale-Nederlanden. Betaalt u uw premie via automatische incasso of via uw verzekeringsadviseur? Dan hoeft u niets te doen. Maakt u zelf uw premie over? Verander dan de naam van de bankrekening van Delta Lloyd naar Nationale-Nederlanden.
  • De website deltalloyd.nl linkt vanaf begin december naar nn.nl. Alle informatie over levensverzekering is beschikbaar op nn.nl.

Digitaal toegang tot al uw gegevens

We dragen graag ons steentje bij aan het milieu en we willen dan ook graag zoveel mogelijk papier vervangen door digitaal.

  • Heeft u al een mijn.nn-account bij Nationale-Nederlanden? De gegevens van uw Delta Lloyd producten worden automatisch toegevoegd.
  • Heeft u nog geen mijn.nn-account bij Nationale-Nederlanden? Maak dat dan zo snel mogelijk aan. U heeft daarvoor een activatienummer ontvangen van Nationale-Nederlanden.

Ga naar mijn.nn

Mijn.nn

Uw Delta Lloyd gegevens worden automatisch toegevoegd aan uw mijn.nn-account.
U ziet mogelijk ook producten van andere productlijnen van Delta Lloyd die eerder al zijn overgegaan naar Nationale-Nederlanden. Ook kunt u uw persoonsgegevens eenvoudig bekijken en wijzigen in mijn.nn.

Heeft u vragen over het inloggen of activeren? Neem dan contact op met Nationale-Nederlanden via 088 663 01 12.
Ook vindt u op nn.nl/inloghulp meer informatie over hulp bij inloggen.

    Uw gegevens en hoe Nationale-Nederlanden hier mee omgaat

    Omdat we samengaan als één bedrijf, worden uw persoons- en productgegevens ook gebruikt door Nationale-Nederlanden.
    Dit is nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen. Nationale-Nederlanden gebruikt uw persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Delta Lloyd nu doet. Lees meer over het gebruik van uw persoonsgegevens en de bedrijven die onderdeel zijn van Nationale-Nederlanden.


    Veelgestelde vragen

    Alle veelgestelde vragen