Ga direct naar inhoud

Heb je een vraag over het bevestigen van je identiteit?

Vraag het de chatbot

Je identiteit bevestigen bij een nieuwe (bank)spaar- of beleggingsrekening

Vraag je een nieuwe spaar-, bankspaar- of beleggingsrekening aan bij Nationale-Nederlanden? Dan vragen we je om je identiteit te bevestigen in mijn.nn. Dit maakt online bankieren veiliger voor jou én voor ons. Op deze pagina lees je hoe het werkt en waarom we dit van je vragen.

Wanneer bevestig ik mijn identiteit in mijn.nn?

Je bevestigt je identiteit in mijn.nn als je één van deze rekeningen aanvraagt:

  • Internetsparen
  • Beheerd Beleggen
  • Aanvullende PensioenOpbouw
  • Aanvullende PensioenUitkering
  • Banksparen OntslagVergoeding

Hoe werkt het?

1. Vraag je rekening aan

Als je de nieuwe rekening aanvraagt, is het handig om deze zaken bij de hand te houden:

  • Een geldig paspoort of identiteitskaart (geen rijbewijs) en eventueel een geldige verblijfsvergunning.
  • Je burgerservicenummer (BSN).
  • Je betaalrekeningnummer (IBAN) bij een bank in Nederland. Vraag je Beheerd Beleggen aan? Dan mag het betaalrekeningnummer ook van een bank in een ander land uit de Single European Payments Area (SEPA) zijn.
  • Je eigen e-mailadres.
  • Een mobiele telefoon of tablet met camera, locatiebepaler (GPS) en verbinding met internet. Op deze pagina lees je waar je mobiele telefoon of tablet aan moet voldoen en waarom we de eerder genoemde gegevens nodig hebben.
2. Activeer mijn.nn

Je kunt je rekening pas gebruiken nadat je je identiteit en je tegenrekening hebt bevestigd in mijn.nn. We sturen je eerst een e-mail met activatiecode voor mijn.nn, jouw persoonlijke online omgeving. Met de code maak je je account aan.

Heb je al toegang tot mijn.nn? Volg dan toch de stappen uit de e-mail. In de tweede stap van het activeren, kun je aangeven dat je al inloggegevens hebt. Je logt dan in en voegt de nieuwe rekening toe aan je account.

3. Bevestig je identiteit

In mijn.nn ga je naar de nieuwe rekening. Daar volg je de stappen op het scherm en kom je op de omgeving van Fourthline die voor ons de controle uitvoert.

Foto van je paspoort of identiteitskaart
Met je mobiele telefoon of tablet maak je een foto van je opengeklapte paspoort of je identiteitskaart zonder je BSN of pasfoto af te schermen. Wij hebben een geldige BSN nodig om informatie te delen met de Belastingdienst en De Nederlandsche Bank door regels over het Depositogarantiestelsel. Een rijbewijs kun je niet gebruiken. Heb je geen Europees paspoort of identiteitskaart, dan zullen wij ook naar een geldig verblijfsvergunning vragen. Deze gegevens hebben we nodig om je identiteit te controleren.

Foto van je gezicht
Ook maak je een foto van je gezicht. Door je gezicht te bewegen, kunnen we beter controleren dat het écht gaat om jouw gezicht en dus van dezelfde persoon als op de foto van het paspoort of identiteitsbewijs. En bijvoorbeeld niet om een masker of een foto van je gezicht.

Locatiecheck via GPS
Als laatste checken we je locatie via de GPS op je mobiele apparaat. Je locatie hebben we nodig om te controleren of je selfie op een logische locatie wordt genomen.


Hoe bevestig ik mijn identiteit?

Je bevestigt je identiteit in mijn.nn. Log in op mijn.nn en ga naar je nieuwe rekening. Daar volg je de stappen op het scherm. Gebruik je je computer of laptop om in te loggen? Houd dan ook je mobiele telefoon bij de hand.

1. Maak een foto van je paspoort of identiteitskaart

2. Maak een foto van je gezicht

3. Doe de locatiecheck met je GPS

> Bekijk alle stappen en tips om je identiteit te bevestigen

Controle van je gegevens
Hierna controleren we de gegevens die we van je hebben ontvangen. Binnen één dag (ook in het weekend) informeren we je per e-mail of we je identiteit succesvol hebben gecontroleerd én goedgekeurd. Je nieuwe rekening is klaar voor gebruik! Kunnen we de controle niet goed uitvoeren, dan laten we je dit weten. Je kunt dan mogelijk geen rekening bij ons openen.

Let op: heb je Internetsparen of Beheerd Beleggen aangevraagd? Dan bevestig je eerst nog je tegenrekening in mijn.nn. Daarna kun je je nieuwe rekening gebruiken.

Veelgestelde vragen

Ik kan of wil mijn identiteit niet bevestigen in mijn.nn. Hoe kan ik toch een rekening openen?

Je kunt alleen een nieuwe (bank)spaar- of beleggingsrekening aanvragen als je jouw identiteit bevestigt in mijn.nn. Deze manier van identificeren is nodig om de rekeningen van onze klanten zo veilig mogelijk te houden en misbruik te voorkomen.

Mag iemand mij helpen met het bevestigen van mijn identiteit?

Ja, iemand mag je helpen met het bevestigen van je identiteit. Het is wel belangrijk dat je zelf de foto van je gezicht maakt en dat alleen jij op de foto staat.

Wat moet ik doen bij 'kantel document'?

Leg je opengeklapte paspoort of je identiteitskaart plat neer, bijvoorbeeld op tafel. Je maakt een foto van je identiteitsbewijs vanuit twee hoeken:

1. Bij de eerste foto houd je je camera recht boven je identiteitsbewijs:

2. Bij de tweede foto houd je je camera schuin boven je identiteitsbewijs:

Controleer of je identiteitsbewijs binnen het kader past. Dat doe je door je mobiele telefoon of tablet verder weg of juist dichterbij te houden. Zorg hierbij voor voldoende licht.

Bekijk alle stappen en meer tips

Kan ik mijn bril ophouden als ik de foto van mijn gezicht (selfie) maak?

Ja, je kunt je bril ophouden. Andere dingen die je gezicht bedekken (zoals een mondmasker) moet je verwijderen. Je gezicht moet helemaal zichtbaar zijn.

Bekijk alle stappen en meer tips

Het lukt niet om de QR code te scannen. Wat nu?

Gebruik de standaard foto app op je mobiele telefoon of tablet om de QR code te scannen. Er bestaan ook apps speciaal voor het scannen (of ‘lezen’) van QR codes. Helaas herkennen niet al deze apps de QR code.

Als het niet lukt met de QR code, kun je ook via een bericht (sms) een link ontvangen op je mobiele telefoon. Om dit te doen, ga je naar het scherm met de QR code en kies je rechts naast 'QR code' voor 'SMS'. Vul je mobiele nummer in en kies 'Verstuur SMS'. Je ontvangt dan een sms op je mobiele telefoon met een link. Tik op de link. Daarna ga je vanzelf op je mobiele telefoon naar het eerste scherm om je identiteit te bevestigen.

Je kunt ook op je mobiele telefoon inloggen op mijn.nn in plaats van op je computer of laptop. Je hoeft dan geen QR code te scannen. Open je webbrowser (bijvoorbeeld Safari) op je mobiele telefoon en ga naar nn.nl. Tik rechtsboven op mijn.nn om in te loggen.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn identiteit te bevestigen?

In mijn.nn zie je voor welke datum je je identiteit moet bevestigen. Doe je dit niet, dan gaan we er vanuit dat je je rekening niet meer wilt aanvragen. We beëindigen dan je aanvraag.

Mag ik mijn burgerservicenummer (BSN) afschermen als ik in mijn.nn een foto maak van mijn paspoort of identiteitsbewijs?

Nee, je mag je burgerservicenummer niet afschermen als je één van de bovenstaande rekeningen aanvraagt. We zijn namelijk volgens de wet verplicht om informatie te delen met de Belastingdienst en met De Nederlandsche Bank door regels over het Depositogarantiestelsel als je een spaar- of beleggingsrekening bij ons opent.

De foto van mijn gezicht (selfie) lukt niet. Wat nu?

Wordt je gezicht bijvoorbeeld niet herkend, verdwijnt je gezicht van het scherm, of is er een probleem met de levendigheid? Lees onderstaande tips en probeer het opnieuw:

  • Het is belangrijk dat je zelf de foto van je gezicht maakt en dat alleen jij op de foto staat.
  • Zorg dat je gezicht volledig zichtbaar is in het kader van het selfiescherm. Als je te dichtbij bent, krijg je de vraag om je mobiel of tablet verder weg te houden. Als je te ver weg bent, krijg je de vraag om je telefoon dichterbij te houden.
  • Houd je mobiel of tablet zo stil mogelijk. Als dat niet goed lukt, zet dan je ellebogen bijvoorbeeld op tafel voor ondersteuning.
  • Houd de camera recht voor je gezicht.
  • Draai je gezicht niet te ver opzij als je je gezicht naar links en rechts moet bewegen. De camera herkent je gezicht dan niet meer. Beweeg je gezicht langzaam een klein stukje naar links of rechts, houd je gezicht dan twee seconden stil en beweeg je gezicht langzaam terug.

Bekijk alle stappen en meer tips

Waarom heb ik een mobiel apparaat met GPS nodig?

Met de GPS op je mobiele apparaat weten we waar je bent op het moment dat je je identiteit bevestigt. Je locatie hebben we nodig om eventuele fraude te kunnen herkennen en voorkomen. Bijvoorbeeld als iemand jouw identiteit probeert te stelen, of meerdere rekeningen aanvraagt met verschillende identiteitsbewijzen vanaf dezelfde locatie.

Waarom moet ik een foto maken van mijn gezicht?

Criminelen gebruiken steeds nieuwe manieren om te frauderen. Ze stelen bijvoorbeeld identiteitsgegevens en gebruiken siliconen maskers om rekeningen te openen. Doordat we jou vragen om de verschillende kanten van je gezicht te laten zien, kunnen we beter controleren dat de foto echt van jouw gezicht is. En bijvoorbeeld niet van een masker of een foto van je gezicht.

Waarom heb ik een mobiele telefoon of tablet nodig om mijn identiteit te bevestigen?

We vragen je om een foto van je gezicht te maken als je je identiteit bevestigt. Van de meeste computers of laptops is de camera niet goed genoeg. Daarom heb je een mobiele telefoon of tablet nodig.

Ik vraag een gezamenlijke (en/of) rekening aan. Moeten we allebei onze identiteit bevestigen?

Ja, als je een en/of rekening aanvraagt, moeten jullie allebei je identiteit bevestigen in mijn.nn. Dit moeten wij doen volgens de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft).

Is dit geen phishing (valse e-mail)?

We informeren je per e-mail over de status van je aanvraag. Ontvang je een e-mail uit naam van Nationale-Nederlanden? Controleer dan de afzender. De afzender van een e-mail van Nationale-Nederlanden eindigt altijd op: @nn.nl, @nn-group.com of @campaign.nn.nl.

Controleer bij het bevestigen van je identiteit of je in de beveiligde online omgeving van mijn.nn zit. Dat zie je aan ‘https’ en het hangslotje in de adresbalk. De url begint dan met https://www.nn.nl/mijn.nn.htm.

Zodra je je identiteit bevestigt in mijn.nn, ga je met de QR code of SMS op je mobiele apparaat naar een andere website (verify.nn.nl). Daar bevestig je je identiteit.

Bekijk meer tips om phishing te herkennen.

De toegang tot mijn camera is geblokkeerd. Wat nu?

Als je een Android telefoon of tablet hebt, raden we aan om de browser ‘Chrome’ te gebruiken. Heb je een iOS (Apple) telefoon of tablet? Gebruik dan Safari om je identiteit te bevestigen.

Kies hieronder welk type apparaat en welke browser je gebruikt en lees hoe je de instellingen aanpast.

iOS/Safari:

Kies ‘Toestaan’ zodra om toegang tot de camera wordt gevraagd. Werkt dat niet? Volg dan deze stappen om de website verify.nn.nl toegang te geven tot je camera:

  • Open de Safari app
  • Ga naar verify.nn.nl
  • Tik links in de adresbalk op de twee A’s (kleine en de grote hoofdletter ‘A’)
  • Tik op ‘Website-instellingen’
  • Zorg ervoor dat ‘Vraag’ of ‘Sta toe’ achter ‘Camera’ staat. Staat er ‘Nooit’? Tik ‘Nooit’ dan aan en kies één van de twee andere opties

Heb je de instellingen aangepast? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Chrome:

Kies ‘Toestaan’ zodra om toegang tot de camera wordt gevraagd. Werkt dat niet? Volg dan deze stappen om de Chrome app toegang te geven tot je camera:

  • Open de Instellingen app
  • Tik op ‘Chrome’
  • Tik op ‘Machtigingen’
  • Tik op ‘Camera’
  • Selecteer uit de lijst ‘Altijd toestaan’ of ‘Toestaan bij gebruik van de app

Controleer daarna of de website verify.nn.nl toegang heeft tot je camera:

  • Open de Chrome app
  • Ga naar verify.nn.nl
  • Tik rechts van de adresbalk op de drie verticale puntjes en ‘Instellingen’
  • Tik op ‘Site-instellingen’
  • Tik op ‘Camera’
  • Als je ‘verify.nn.nl’ onder ‘Geblokkeerd’ ziet staan, tik je ‘verify.nn.nl’ aan, dan ‘Toegang tot je camera’ en ‘Toestaan’

Heb je de instellingen aangepast? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Firefox:

We raden je aan om de Chrome app te gebruiken in plaats van Firefox. Heb je de Chrome app niet? Download hem dan op je mobiele apparaat vanuit de app store.

Stel Chrome na het downloaden in als je standaardbrowser. Dat doe je zo:

  • Open de Instellingen app
  • Tik op ‘Apps’
  • Tik op ‘Instellingen’ (wieltje) en tik onder ‘Standaard’ op ‘Browser-app’
  • Zie je het wieltje of ‘Instellingen’ niet? Tik dan op ‘Geavanceerd’, en op ‘Standaardapps’ en ‘Browser-app’
  • Tik daarna op ‘Chrome’

Heb je Chrome gedownload en als standaardbrowser ingesteld? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Samsung Internet:

We raden je aan om de Chrome app te gebruiken in plaats van Samsung Internet. Heb je de Chrome app niet? Download hem dan op je mobiele apparaat vanuit de app store.

Stel Chrome na het downloaden in als je standaardbrowser. Dat doe je zo:

  • Open de Instellingen app
  • Tik op ‘Apps’
  • Tik op ‘Instellingen’ (wieltje) en tik onder ‘Standaard’ op ‘Browser-app’
  • Zie je het wieltje of ‘Instellingen’ niet? Tik dan op ‘Geavanceerd’, en op ‘Standaardapps’ en ‘Browser-app’
  • Tik daarna op ‘Chrome’

Heb je Chrome gedownload en als standaardbrowser ingesteld? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Bekijk alle stappen en meer tips

Hoe wijzig ik de standaardbrowser op mijn mobiele apparaat?

Je kunt de standaardbrowser aanpassen bij de instellingen op je toestel.

Bij een Android apparaat doe je dat zo:

  • Open de Instellingen app
  • Tik op ‘Apps’
  • Tik op ‘Instellingen’ (wieltje) en tik onder ‘Standaard’ op ‘Browser-app’
  • Zie je het wieltje of ‘Instellingen’ niet? Tik dan op ‘Geavanceerd’, en op ‘Standaardapps’ en ‘Browser-app’
  • Tik daarna op ‘Chrome’

Heb je Chrome gedownload en als standaardbrowser ingesteld? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Gebruik je iOS (Apple) en heb je een andere browser dan Safari ingesteld als standaardbrowser? Zo stel je Safari weer in als standaardbrowser:

  • Open de Instellingen app
  • Scrol naar beneden en kies ‘Safari’
  • Tik op ‘standaardbrowser’
  • Tik daarna op ‘Safari’

Bekijk alle stappen en meer tips

De toegang tot mijn locatie is geblokkeerd. Wat nu?

Als de toegang tot je locatie is geblokkeerd, komt dit door de privacy-instellingen van je apparaat of de instellingen van je browser. Kies hieronder welk type apparaat en welke browser je gebruikt en lees hoe je de instellingen aanpast.

iOS/Safari:

Kies ‘Toestaan’ zodra om toegang tot de locatie wordt gevraagd.

Volg dan deze stappen om je Safari app toegang te geven tot jouw locatie:

  • Ga naar ‘Instellingen’
  • Tik op ‘Privacy’
  • Tik op ‘Locatievoorzieningen’
  • Zorg dat de locatievoorzieningen aan staan
  • Bij ‘Safari-sites’ kies je ‘Vraag volgende keer’ of ‘Bij gebruik van app’
  • ‘Exacte locatie’ mag aan staan, maar dit hoeft niet

Werkt dat niet? Volg dan deze stappen om de website verify.nn.nl toegang te geven tot je locatie:

  • Open de Safari app
  • Ga naar verify.nn.nl
  • Tik links in de adresbalk op de twee A’s (kleine en de grote hoofdletter ‘A’)
  • Kies ‘Website-instellingen’
  • Zorg ervoor dat ‘Vraag’ of ‘Sta toe’ achter ‘Locatie’ staat. Staat er ‘Nooit’? Tik ‘Nooit’ dan aan en kies één van de twee andere opties

Heb je de instellingen aangepast? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Chrome:

Kies ‘Toestaan’ zodra om toegang tot je locatie wordt gevraagd.

Werkt dat niet? Volg dan deze stappen om de Chrome app toegang te geven tot je locatie:

  • Open de Instellingen app
  • Tik op ‘Chrome’
  • Tik op ‘Machtigingen’
  • Tik op ‘Camera’
  • Selecteer uit de lijst ‘Altijd toestaan’ of ‘Toestaan bij gebruik van de app

Controleer daarna of de website verify.nn.nl toegang heeft tot je locatie:

  • Open de Chrome app
  • Ga naar verify.nn.nl
  • Tik rechts van de adresbalk op de drie verticale puntjes en ‘Instellingen’
  • Tik op ‘Site-instellingen’
  • Tik op ‘Locatie'
  • Schakel ‘Locatie’ in

Heb je de instellingen aangepast? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Firefox:

We raden je aan om de Chrome app te gebruiken in plaats van Firefox. Heb je de Chrome app niet? Download hem dan op je mobiele apparaat vanuit de app store.

Stel Chrome na het downloaden in als je standaardbrowser. Dat doe je zo:

  • Open de Instellingen app op je Android toestel
  • Tik op ‘Apps’
  • Tik op ‘Instellingen’ (wieltje) en tik onder ‘Standaard’ op ‘Browser-app’
  • Zie je het wieltje of ‘Instellingen’ niet? Tik dan op ‘Geavanceerd’, en op ‘Standaardapps’ en ‘Browser-app’
  • Tik daarna op ‘Chrome’

Heb je Chrome gedownload en als standaardbrowser ingesteld? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Android/Samsung Internet:

We raden je aan om de Chrome app te gebruiken in plaats van Samsung Internet. Heb je de Chrome app niet? Download hem dan op je mobiele apparaat vanuit de app store.

Stel Chrome na het downloaden in als je standaardbrowser. Dat doe je zo:

  • Open de Instellingen app op je Android toestel
  • Tik op ‘Apps’
  • Tik op ‘Instellingen’ (wieltje) en tik onder ‘Standaard’ op ‘Browser-app’
  • Zie je het wieltje of ‘Instellingen’ niet? Tik dan op ‘Geavanceerd’, en op ‘Standaardapps’ en ‘Browser-app’
  • Tik daarna op ‘Chrome’

Heb je Chrome gedownload en als standaardbrowser ingesteld? Ga dan terug naar mijn.nn en probeer opnieuw je identiteit te bevestigen.

Bekijk alle stappen en meer tips

Ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Onze e-mail kan als spam in je mailbox terechtkomen, in plaats van rechtstreeks in je inbox. Ontvang je een e-mail uit naam van Nationale-Nederlanden? Controleer dan de afzender. De afzender van een e-mail van Nationale-Nederlanden eindigt altijd op: @nn.nl, @nn-group.com of @campaign.nn.nl.

Ik zie geen knop om mijn selfie te maken. Wat nu?

Het kan 5 seconden duren voordat de knop ‘Neem foto’ verschijnt. We proberen eerst om je selfie automatisch te maken. Hiervoor moeten we processen opstarten, zoals gezichtsherkenning. Daarna houd je het apparaat stil en je gezicht in het kader. Zodra de knop verschijnt, kun je hem aantikken of wachten totdat de selfie vanzelf gemaakt wordt.

Bekijk alle stappen en meer tips

Ik krijg de melding 'Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de pagina, etc.' Wat moet ik doen?

Je kunt de volgende zaken proberen:

  • Ververs de webpagina. Op je laptop of computer druk je daarvoor op 'F5'. Op je mobiele telefoon kun je meestal op een 'rond pijltje' klikken naast het webadres van de pagina.
  • Log opnieuw in op mijn.nn.
  • Gebruik een andere internetbrowser. Als je een Android telefoon hebt, raden we aan om naar mijn.nn te gaan via Google Chrome. Heb je een iOS (Apple) telefoon? Gebruik dan Safari om naar mijn.nn te gaan. Gebruik je je laptop of computer? Dan raden we Microsoft Edge, Google Chrome of Safari aan.

Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen?

Heb je een vraag of heb je hulp nodig bij het bevestigen van je identiteit? Vul dan hieronder je telefoonnummer in. We proberen je binnen 72 uur terug te bellen. Dit doen we op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. We helpen je graag.

Er is helaas een fout opgetreden. Probeert u het later alstublieft nog eens.

Bel me terug

Of vraag het de chatbot

Waarom je identiteit bevestigen?

Helaas zijn er criminelen die banken of rekeningen willen misbruiken. Bijvoorbeeld voor het witwassen van crimineel geld of voor het financieren van terrorisme. Sommige criminelen stelen identiteitsgegevens om een rekening onder een andere naam aan te vragen.

Fraude herkennen en voorkomen

Samen met de overheid willen we dit misbruik voorkomen. De Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht ons om (nieuwe) klanten te identificeren. Maar ook om onderzoek te doen naar klanten en ongebruikelijke transacties te melden.

Het is hierbij belangrijk dat we zeker weten dat jíj het bent die een rekening op jouw naam aanvraagt. En niet iemand anders die zich voordoet als jou. Daarom vragen we je om je identiteit te bevestigen.

Waar je mobiele telefoon of tablet aan moet voldoen

Je mobiele telefoon of tablet moet aan de volgende voorwaarden voldoen om je identiteit te bevestigen in mijn.nn:

Bijgewerkte internetbrowser

Je hebt één van deze internetbrowsers nodig op je mobiele telefoon of tablet:

Browser Minimale versie
Google Chrome 53
Opera 40
Edge 79
Firefox 36
Samsung Internet 6.2
Safari/iOS 14.3

Als je een Android telefoon of tablet hebt, raden we aan om naar mijn.nn te gaan via Google Chrome. Heb je een iOS (Apple) telefoon of tablet? Gebruik dan Safari om naar mijn.nn te gaan.

Controleer regelmatig of je de nieuwste versie van je browser gebruikt op je mobiele telefoon of tablet. Internetten op een toestel met bijgewerkte browser is namelijk het veiligst.

Camera en locatiebepaler (GPS)

Daarnaast moet je mobiele telefoon of tablet een camera en een locatiebepaler (GPS) hebben.

Verbinding met internet

Je mobiele telefoon of tablet moet verbonden zijn met het internet. Je hebt internet nodig om een rekening aan te vragen, in te loggen op mijn.nn en om je identiteit te bevestigen in mijn.nn. Je kunt de rekening aanvragen op je mobiele telefoon of tablet, maar ook op je computer. Volg de stappen in mijn.nn om je identiteit te bevestigen. Daar lees je vanzelf wanneer je je mobiele telefoon of tablet nodig hebt.

Hoe gaan we om met jouw gegevens?

We bewaren en gebruiken jouw persoonsgegevens alleen voor vastgestelde doelen. We hechten veel belang aan je privacy en gaan daarom zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Wil je weten hoe we jouw persoonsgegevens op een veilige manier gebruiken? Dat lees je in het Privacy Statement Identiteitscontrole en de algemene Privacy Statement van Nationale-Nederlanden.