Ga direct naar inhoud

Adres wijzigen

Gaat u verhuizen en wilt u een adreswijziging doorgeven? Dat kan eenvoudig via het formulier adres wijzigen waarin u wordt gevraagd om in te loggen.

Heeft u nog geen mijn.nn-account? Dan kunt u een mijn.nn-account aanmaken.



Veelgestelde vragen

Waarom duurt de adreswijziging zo lang?

Afhankelijk van het product dat u heeft kan het verwerken van uw adreswijziging meer of minder tijd kosten. Bij bepaalde producten, zoals schadeverzekeringen, kan de adreswijziging ook van invloed zijn op uw premie. Dit wordt allemaal gecontroleerd tijdens de verwerking van uw opgegeven adreswijziging. Indien er iets verandert als gevolg van uw adreswijziging, dan nemen we contact met uw op. U hoeft hier niets voor te doen. U kunt de status van uw adreswijziging volgen in mijn.nn.

Waarom ontvang ik nog post op mijn oude adres?

Als u uw adreswijziging via mijn.nn doorgeeft ziet u direct het nieuwe adres staan bij ‘Gegevens en instellingen’. Vervolgens verwerken we, in gemiddeld 10 werkdagen, het nieuwe adres in onze administratie. Tijdens het verwerken van uw adreswijziging kan het zijn dat u nog post ontvangt op uw oude adres. Dit kan, afhankelijk van uw product, ook langer zijn. Kijk voor de actuele doorlooptijden:

Wanneer u uw adreswijziging via PostNL of telefonisch aan ons doorgeeft sturen we u uit veiligheidsoverwegingen ook een bevestiging per post op uw oude adres.



Alles geregeld?

Als u uw adreswijziging bij ons doorgeeft, dan ontvangt u daarover per brief of per email (indien bij ons bekend) een bevestiging. Zodra u deze bevestiging heeft ontvangen, kunt u erop vertrouwen dat de adreswijziging in goede orde is ontvangen en wordt verwerkt. U kunt de status van uw adreswijziging volgen in mijn.nn. Verandert er iets als gevolg van uw adreswijziging of hebben wij aanvullende informatie nodig, dan nemen wij contact met u op. U hoeft daar zelf niets voor te doen.

Adreswijziging doorgeven

Mijn.nn-account aanmaken