Ga direct naar inhoud

Klacht indienen

Als wij niet aan uw verwachting voldoen

Soms kan het zijn dat wij niet aan uw verwachting voldoen. Dan horen we dat graag van u. Samen met u zorgen we dan voor een oplossing.


Hoe kunt u een klacht indienen?

Telefonisch

De snelste manier om uw klacht in te dienen is als u telefonisch contact met ons opneemt.

Online klachtenformulier

U kunt ook gebruikmaken van ons online klachtenformulier.

Per post

Nationale-Nederlanden Klachtendesk
Antwoordnummer 21
2509 VB Den Haag


Wanneer kunt u antwoord verwachten?

Binnen tien werkdagen nemen wij contact met u op.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u een brief sturen aan de directie van Nationale-Nederlanden. Noteert u dan in uw brief de volgende gegevens; uw naam, adres, woonplaats en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent.
U kunt de brief zonder postzegel sturen aan Nationale-Nederlanden Directie, Antwoordnummer 21, 2509 VB Den Haag.

Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening

Zijn wij er dan nog niet in geslaagd om uw klacht naar tevredenheid op te lossen? Dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Uw klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als u een particuliere klant bent en eerst onze klachtprocedure heeft doorlopen.

Geschillencommissie

U kunt uw klacht ook aan de Geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Dankzij u verbeterd

Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Hieronder leest u welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd met uw suggesties.

Dankzij uw suggesties verbeterd