12
september
2017
|
13:24
Europe/Amsterdam

Innovaties van Nationale-Nederlanden genomineerd voor prestigieuze prijs. Stem mee!

Samenvatting

Bundelz en Gappie, twee innovatieve pilots van Sparklab – het innovatielab van Nationale-Nederlanden - zijn genomineerd voor de Accenture Innovation Awards.

 

Bundelz en Gappie, twee innovatieve pilots van Sparklab – het innovatielab van Nationale-Nederlanden - zijn genomineerd voor de Accenture Innovation Awards.

Accenture Innovation Summit

De Accenture Innovation Awards behelzen zowel juryprijzen als publieke prijzen en zullen op de Accenture Innovation Summit op 27 oktober a.s. worden uitgereikt.  Bundelz is genomineerd voor de publieksprijs en Gappie is naast de publieksprijs ook voor de juryprijs in de categorie Financial Services Reinvented genomineerd. Op de summit zullen beide innovaties door middel van een pitch gepresenteerd worden. Tevens zal Kokke van der Werf – directeur van Sparklab – er deelnemen aan diverse kennissessies over Corporate Innovation waaronder ecosystemen en het business model innovation. Twee onderwerpen waar Sparklab ervaring mee heeft.

Gappie en Bundelz

De twee concepten die in Sparklab zijn ontwikkeld en nu meedingen naar een award zijn Gappie en Bundelz. Gappie is de eerste on-demand autoverzekering in Nederland en Bundelz is de eerste prepaid autoverzekering in Nederland. Tot 25 oktober is het mogelijk te stemmen op Gappie of Bundelz.

Over Sparklab

Nationale-Nederlanden ziet de wereld in een rap tempo om zich heen veranderen en vindt het belangrijk te investeren in verandering en innovatie met als doel onze klantenervaring te verbeteren,  kosten te verlagen en met zijn tijd mee te gaan. Sparklab is de plek binnen Nationale-Nederlanden waar nieuwe kansen op markten, producten en diensten onderzocht worden. Innoveren gebeurt er al lerend en dat leren geschiedt al innoverend. Door het bundelen van creativiteit, techniek, een glazen bol en uitvoerige klantgesprekken wordt gezocht naar nieuwe proposities. Het innovatielab heeft als ambitie om het toekomstige businessmodel voor de schadeverzekeraar te ontwikkelen.