Ga direct naar inhoud

Definitieve schikkingsovereenkomst beleggingsverzekeringen

Op 9 januari 2024 heeft NN Group een definitieve schikkingsovereenkomst gesloten met de belangenorganisaties Consumentenclaim, Woekerpolis.nl, Woekerpolisproces, Wakkerpolis en de Consumentenbond voor klanten die bij een van deze organisaties zijn aangesloten en een beleggingsverzekering hebben van Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd en/of ABN AMRO Levensverzekering.

Informatie voor klanten die zijn aangesloten bij een van de belangenorganisaties

Op dit moment kunnen we nog niet zeggen wat de schikkingsovereenkomst precies betekent voor jouw beleggingsverzekering. Nadat de details van de schikkingsovereenkomst verder zijn uitgewerkt, ontvang je een individueel voorstel via de belangenorganisatie waarbij jij bent aangesloten. NN verwacht dat dit proces tot het einde van 2024 zal duren. Wanneer ten minste 90% van deze klanten akkoord gaat met hun voorstel, wordt de schikkingsovereenkomst definitief.

Informatie voor klanten die niet zijn aangesloten bij een van de belangenorganisaties

Het is niet meer mogelijk om je voor deze schikkingsovereenkomst aan te sluiten bij een van de belangenorganisaties. Wel heeft NN Group een voorziening getroffen voor schrijnende gevallen en voor klanten die niet zijn aangesloten bij een van de belangenorganisaties en die niet eerder een vergoeding hebben ontvangen.

Wil je op de hoogte gehouden worden van verdere ontwikkelingen over jouw beleggingsverzekering?

Laat dan hieronder je e-mailadres achter. Dan houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen. Dit kan enkele maanden duren.

Er is helaas een fout opgetreden. Probeert u het later alstublieft nog eens.

Op de verwerking van deze gegevens is de privacyverklaring van Nationale-Nederlanden van toepassing.

Tegemoetkomingsregelingen

Wat is een tegemoetkomingsregeling? En wanneer ontvang je een tegemoetkoming?

Tegemoetkomingsregeling Nationale-Nederlanden

Tegemoetkomingsregeling Delta Lloyd & OHRA

Tegemoetkomingsregeling ABN AMRO Levensverzekering

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Chatten

Start de chat

Chat met Sanne, onze digitale assistent.

Bellen

088 663 00 00

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Houd rekening met een wachttijd.