Nationale-Nederlanden helpt ondernemers met Hello Mobility
Nationale-Nederlanden helpt ondernemers met Hello Mobility. Slim ondernemen binnen het wagenpark.
Slim ondernemen binnen het wagenpark
Nationale-Nederlanden lanceert Hello Mobility. Hiermee kunnen ondernemers en chauffeurs kosten besparen en duurzaam ondernemen met hun wagenpark. Deze dienst helpt de resultaten van hun wagenpark gericht te verbeteren. Hello Mobility combineert data uit de voertuigen via een online dashboard met persoonlijke coaching.
Innovatie met dubbele winst
'Uit onze klantdata weten we dat ondernemers flink kunnen besparen binnen hun wagenpark met relatief eenvoudige aanpassingen. Met Hello Mobility helpen we ze om hiermee structureel aan de slag te gaan’, vertelt Kokke van der Werf, directeur van Sparklab, het innovatielab van Nationale-Nederlanden. ‘Hello Mobility is een mooi voorbeeld hoe we onze ruime ervaring met het verzekeren van wagenparken koppelen aan nieuwe inzichten vanuit Sparklab’
Hello Mobility uitgelegd
Hello Mobility combineert de resultaten van meetapparatuur in voertuigen met persoonlijke coaching om gericht de resultaten van een wagenpark te verbeteren. Samen met een coach analyseren ondernemers de huidige resultaten van het wagenpark. Via een online dashboard worden deze resultaten zoals het rijgedrag, schadeverloop, brandstofverbruik en de onderhoudskosten bijgehouden. Aan de hand daarvan stelt de coach verbeteringen en eventuele trainingen voor van chauffeurs. Al na twee weken krijgt de ondernemer een eerste analyse van de meetgegevens met verbetertips.
Hello Mobility start met een selecte groep ondernemers. Op basis van de resultaten wordt Hello Mobility doorontwikkeld. Bent u ondernemer en wilt u hieraan meedoen? Meld u dan aan via www.hellomobility.nl.
Voor iedereen beschikbaar
Nationale-Nederlanden heeft veel ervaring met hulp bij preventie en wil dit breder inzetten. Dit betekent dat diensten die hier aan bijdragen breed beschikbaar moet zijn, voor klanten én niet-klanten. Nationale-Nederlanden wil Nederland écht veiliger maken.
Meer informatie op www.hellomobility.nl of kijk naar het hellomobility-filmpje op Youtube.
Over Nationale-Nederlanden en Sparklab
Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten meer dan 5000 medewerkers van het bedrijf zich in om de financiële toekomst van klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is sinds de negentiende eeuw actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een beursnotering aan Euronext Amsterdam. Sparklab is het innovatielab van Nationale-Nederlanden. In Sparklab worden kansen onderzocht, nieuwe markten gevonden en verrassende producten en diensten ontwikkeld voor de wereld van overmorgen.
Elements of this press release contain or may contain information about NN Group N.V. within the meaning of Article 7(1) to (4) of EU Regulation No 596/ 2014 (Market Abuse Regulation).
Certain of the statements contained herein are not historical facts, including, without limitation, certain statements made of future expectations and other forward-looking statements that are based on management’s current views and assumptions and involve known and unknown risks and uncertainties that could cause actual results, performance or events to differ materially from those expressed or implied in such statements. Actual results, performance or events may differ materially from those in such statements due to, without limitation: (1) changes in general economic conditions, in particular economic conditions in NN Group’s core markets, (2) changes in performance of financial markets, including developing markets, (3) consequences of a potential (partial) break-up of the euro or European Union countries leaving the European Union, (4) changes in the availability of, and costs associated with, sources of liquidity as well as conditions in the credit markets generally, (5) the frequency and severity of insured loss events, (6) changes affecting mortality and morbidity levels and trends, (7) changes affecting persistency levels, (8) changes affecting interest rate levels, (9) changes affecting currency exchange rates, (10) changes in investor, customer and policyholder behaviour, (11) changes in general competitive factors, (12) changes in laws and regulations and the interpretation and application thereof, (13) changes in the policies and actions of governments and/or regulatory authorities, (14) conclusions with regard to accounting assumptions and methodologies, (15) changes in ownership that could affect the future availability to us of net operating loss, net capital and built-in loss carry forwards, (16) changes in credit and financial strength ratings, (17) NN Group’s ability to achieve projected operational synergies, (18) catastrophes and terrorist-related events, (19) adverse developments in legal and other proceedings and (20) the other risks and uncertainties contained in recent public disclosures made by NN Group.
Any forward-looking statements made by or on behalf of NN Group speak only as of the date they are made, and, NN Group assumes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements, whether as a result of new information or for any other reason.
This document does not constitute an offer to sell, or a solicitation of an offer to buy any securities.