Thuiswerken: vanwege de coronamaatregelen zijn veel Nederlanders ertoe gedwongen. Een paar dagen per week vanuit huis werken lijkt in de toekomst zelfs de nieuwe norm te worden. Daarom deden we samen met HR tech scale-up Crunchr een onderzoek naar wat thuiswerkers nodig hebben om betrokkenen productief te zijn.
Waar werknemers de meeste behoefte aan hebben, hangt sterk af van hun leeftijd en hun thuissituatie.
Wat vinden millennials het belangrijkst om aan te pakken rondom thuiswerken?
Met het Thuiswerkonderzoek wil Nationale-Nederlanden werkgevers helpen om zich voor te bereiden op een toekomst waarin thuiswerken de norm is. We brengen in kaart welke ondersteuning werknemers nodig zouden hebben. En hoe je er als werkgever voor kunt zorgen dat je werknemers ook in de toekomst betrokken en productief blijven.
Wil je meer weten over het Thuiswerkonderzoek? Of heb je specifieke vragen over bepaalde doelgroepen of de gebruikte onderzoekstool? Vraag dan snel een geheel vrijblijvende demo aan. We duiken dan graag met je de data in om ook voor jouw organisatie het meest effectieve keuzepakket samen te stellen.