Ga direct naar: inhoud

Schade melden Doorlopende Reis- of Annuleringsverzekering

Is uw bagage tijdens uw vakantie beschadigd of gestolen? Heeft u uw vakantie door vervelende omstandigheden moeten annuleren? Bent u tijdens uw vakantie bestolen of heeft u uw reis moeten onderbreken door een ongeval? Schade is vervelend en vaak ingrijpend. Voor al uw schades kunt u bij ons terecht. Wij helpen u graag verder.

Onmiddellijk actie gewenst?

Heeft u direct hulp nodig in het buitenland? Bel dan +31 70 314 75 75. De TravelCare alarmcentrale staat 24 uur per dag, zeven dagen per week voor u klaar.

Schade melden

U kunt uw schade op de volgende manieren melden. Houd daarbij uw polisnummer en bankrekeningnummer bij de hand.

Via de NN App

Meld uw schade veilig, snel en gemakkelijk via de Nationale-Nederlanden App.

Online

Vul het formulier schade melden in als het minder haast heeft.

Telefonisch

Bel ons op 088 663 31 11. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Via uw adviseur

U kunt ook uw onafhankelijk adviseur inschakelen.

Veelgestelde vragen

Alle veelgestelde vragen

Schademanager

De schademanagers zijn persoonlijke contactpersonen die u na een ongeluk, schade of pech zorgeloos vooruit helpen.

Lees meer

Zakelijke Verzekeringen

Bent u werkgever of ZZP'er en wilt u een schade melden?

Lees meer


Fraudebestrijding

Klanten die frauderen, proberen onterecht geld of diensten te krijgen. Als dit te vaak gebeurt moeten wij de premie verhogen en dit benadeelt alle verzekerden. We kunnen dit voorkomen door fraude tegen te gaan.

Lees meer over ons fraudebeleid

Kunnen wij u helpen?