Ga direct naar: inhoud

Schade aan uw inboedel melden

Heeft u water-, brand-, rook- of roetschade? Of heeft u per ongeluk een glas rode wijn over uw witte bank gegooid? Schade is vervelend en vaak ingrijpend. Meld het ons. Wij helpen u graag verder.

Schade melden

U kunt uw schade op de volgende manieren melden. Houd daarbij uw polisnummer en bankrekeningnummer bij de hand.

Telefonisch melden:
bel ons op 088 663 31 11. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Online melden:
vul het online schadeformulier in.

Schakel uw onafhankelijk adviseur in.

Schadeherstelnetwerk DirectHerstel

Heeft u schade die kan worden hersteld en die valt onder de dekking van de inboedel? En kiest u ervoor om deze schade te laten herstellen door een bedrijf uit ons schadeherstelnetwerk DirectHerstel?
Kenmerken van DirectHerstel:

  • Altijd bereikbaar: 24 uur per dag, 7 dagen per week via 088 663 31 11.
  • Binnen twee uur na uw melding neemt DirectHerstel contact met u op.
  • Bij spoedschade is DirectHerstel binnen twee uur bij u.
  • Als u gebruik maakt van DirectHerstel, dan wordt uw eigen risico verlaagd. In de meeste gevallen betekent dit dat uw eigen risico vervalt. De schade wordt dan volledig door ons vergoed en u ontvangt geen rekening.
  • Bent u niet tevreden? Wij lossen uw klacht binnen vijf dagen op.

De Schademanager Thuis

Direct persoonlijke hulp bij schade en alles wat daarbij komt kijken.
Als u dat wilt, dan komt de schademanager thuis bij u langs bij schade met grote financiële of emotionele gevolgen. Hij kan u bijvoorbeeld helpen met het voorkomen van vervolgschade, de afhandeling van administratieve zaken of het regelen van de juiste hersteller. Tijdens het traject blijft hij uw vaste aanspreekpunt. De schademanager thuis regelt alles om de schade snel en efficiënt te herstellen en af te handelen. Deze service is er voor particuliere klanten met een inboedelverzekering en/of opstalverzekering.

Schadeherstel wanneer het ú het best uitkomt

U kunt uw schade ook op werkdagen in de avonduren tot 21.00 uur of op zaterdag tussen 07.00 en 17.00 uur laten opnemen of herstellen.


Veelgestelde vragen

Alle veelgestelde vragen

Schademanager

De schademanagers zijn persoonlijke contactpersonen die u na een ongeluk, schade of pech zorgeloos vooruit helpen.

Lees meer

Zakelijke Verzekeringen

Bent u werkgever of ZZP'er en wilt u een schade melden?

Lees meer


Fraudebestrijding

Klanten die frauderen, proberen onterecht geld of diensten te krijgen. Als dit te vaak gebeurt moeten wij de premie verhogen en dit benadeelt alle verzekerden. We kunnen dit voorkomen door fraude tegen te gaan.

Lees meer over ons fraudebeleid

Kunnen wij u helpen?