Ga direct naar: inhoud

Op dit moment ontvangen wij een groot aantal schademeldingen. Ondanks dat wij extra mensen hebben ingezet, kunnen er toch langere wachttijden zijn dan normaal.

• Heeft u een schade die niet dringend een (nood)reparatie nodig heeft, meld uw schade dan online op onze website.
• In geval van spoed: meld uw schade bij voorkeur telefonisch.

Wij streven ernaar om uw melding zo snel mogelijk af te handelen en deze binnen een termijn van 10 werkdagen inhoudelijk te beoordelen. ‘Spoedschades’ krijgen uiteraard voorrang.

Schade aan uw aanhangwagen melden

Is uw aanhangwagen gestolen of beschadigd bij een aanrijding? Schade is vervelend en vaak ingrijpend. Meld het ons. Wij helpen u graag verder.

Schade melden

U kunt uw schade op de volgende manieren melden. Houd daarbij uw polisnummer en bankrekeningnummer bij de hand.

Telefonisch melden:
bel ons op 088 663 31 11. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Online melden:
vul het online schadeformulier in.

Schakel uw onafhankelijk adviseur in.

Fraudebestrijding

Klanten die frauderen, proberen onterecht geld of diensten te krijgen. Als dit te vaak gebeurt moeten wij de premie verhogen en dit benadeelt alle verzekerden. We kunnen dit voorkomen door fraude tegen te gaan.

Lees meer over ons fraudebeleid


Schademanager

De schademanagers zijn persoonlijke contactpersonen die u na een ongeluk, schade of pech zorgeloos vooruit helpen.

Lees meer

Zakelijke Verzekeringen

Bent u werkgever of ZZP'er en wilt u een schade melden?

Lees meer

Kunnen wij u helpen?