Ga direct naar inhoud

Banksparen OntslagVergoeding

Telefonisch openen zonder advies

  • Van aanvraag tot uitkering in 4 stappen
  • Openen met hulp van onze medewerkers, zij geven geen advies
  • Eenmalige kosten € 175,-

Telefonisch openen

Je kunt bij Nationale-Nederlanden Banksparen OntslagVergoeding telefonisch openen zonder advies. Het is dan belangrijk dat je goed geïnformeerd bent over het product, de fiscale en juridische regels van het product begrijpt en weet of het past bij jouw situatie.

Aanvraag in 4 stappen

In vier stappen vraag je Banksparen OntslagVergoeding aan. We helpen je graag als je vragen hebt.

1. Je vraagt telefonisch een offerte aan
2. Je accepteert de offerte
3. Je bevestigt je identiteit in mijn.nn
4. Je laat de waarde van je bestaande gouden handdrukverzekering overboeken

1. Offerte aanvragen

Om een offerte aan te vragen, bel je ons op 088 663 06 63. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Voordat we de rekening openen, stellen we je een aantal vragen over de kenmerken van het product en de fiscale regels die erbij horen. Het is dus verstandig om alle informatie over het product en de fiscale regels goed door te lezen voordat je belt. Het gesprek duurt ongeveer een half uur.

Daarna ontvang je een e-mail van ons. Je kunt de offerte dan bekijken in mijn.nn, je persoonlijke en beveiligde online omgeving.

In een aparte mail ontvang je de activatiecode voor mijn.nn. Hiermee maak je een account aan. Heb je al inloggegevens voor mijn.nn? Volg dan toch de stappen in de e-mail. Je gebruikt dan de activatiecode om Banksparen OntslagVergoeding toe te voegen aan je productoverzicht.

2. Offerte accepteren

Accepteer je de offerte en de eenmalige incasso van de distributiekosten? Dan laat je ons dit weten door de e-mail te beantwoorden. Hierna ontvang je van ons een e-mail met de stappen die nog nodig zijn om je aanvraag af te ronden.

3. Identiteit bevestigen

Je rondt je aanvraag af in mijn.nn. Daar vragen we je om je identiteit te bevestigen. Ga in mijn.nn naar je nieuwe rekening en volg de aanwijzingen. Om je identiteit te bevestigen, heb je je mobiele telefoon nodig. Je bevestigt je identiteit door een foto te maken van je paspoort of identiteitskaart, en van je gezicht. In het Privacy statement lees je waarom we dit vragen en hoe we met deze gegevens omgaan. Op nn.nl/identiteit lees je meer over het proces en waar je toestel aan moet voldoen. 

Binnen één dag ontvang je een e-mail of we je identiteit konden bevestigen. 

4. De waarde van je bestaande gouden handdrukverzekering of -rekening overboeken

Om de waarde van je bestaande gouden handdrukverzekering of -rekening over te laten boeken, onderteken je het overdrachtsformulier. Deze stuur je naar je oude bank of verzekeraar. Dit formulier vind je in mijn.nn onder 'Documenten'. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat je het formulier direct invult en opstuurt, omdat de overboeking soms wel veertien dagen duurt. Wij nemen contact op met je oude bank of verzekeraar om de overboeking zo snel mogelijk te laten verlopen.


Belangrijk om te weten

Kosten
Voor het telefonisch openen van Banksparen OntslagVergoeding betaal je eenmalig € 175,-. Deze distributiekosten betaal je voor alle werkzaamheden die wij uitvoeren vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het openen van je rekening.

Fiscale en juridische regels
Het is belangrijk dat je de werking van Banksparen OntslagVergoeding goed begrijpt, de fiscale en juridische regels van het product kent en weet of het product bij jouw situatie past. Als je niet aan de fiscale regels voldoet of het product afsluit terwijl dat niet bij je persoonlijke situatie past, kan dit aanzienlijke financiële gevolgen voor je hebben.

Distributiekosten betalen vanaf een andere betaalrekening dan de tegenrekening
De distributiekosten schrijven wij automatisch af van de betaalrekening die je als tegenrekening aan ons hebt doorgegeven. Wil je de kosten vanaf een andere betaalrekening betalen? Dan kun je het bedrag zelf naar ons overmaken. Je ontvangt van ons een e-mail met de betaalgegevens, het bedrag en de uiterlijke betaaldatum.

Distributiekosten betalen vanaf een buitenlandse betaalrekening
Wil je de distributiekosten voor Banksparen OntslagVergoeding betalen vanaf een buitenlandse betaalrekening? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Betalingen vanaf een betaalrekening in het buitenland duren vaak langer. Let hierop zodat het bedrag op tijd op onze rekening staat.

Mogelijk extra kosten bij betalen distributiekosten in een andere valuta dan euro
Betaal je de distributiekosten vanaf een betaalrekening in andere valuta? Dan rekent de bank jouw valuta om in euro's. Daarvoor brengt je bank mogelijk kosten in rekening. Ook berekent je bank mogelijk kosten voor een internationale betalingsopdracht. Deze kosten betaal je zelf en komen bovenop het bedrag van de distributiekosten. Heb je daar vragen over? Raadpleeg dan je bank.

Je kunt de distributiekosten niet betalen vanaf een betaalrekening die afkomstig is uit de Ultra High Risk Countries (UHRC) landen zoals Cuba, Iran, Noord-Korea, Soedan en Syrië.

Service en Contact

We kunnen je op verschillende manieren helpen.

Heb je een vraag?

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service en Contact


Wil je advies?

Met een onafhankelijk adviseur kijk je samen naar welk product bij je past.

Vind je adviseur