Ga direct naar inhoud

Uw Persoonlijke Lening

Heeft u een Persoonlijke Lening bij Nationale-Nederlanden? U kunt uw lening bekijken in mijn.nn of de NN App. In mijn.nn kunt u ook uw eigen gegevens beheren.

Persoonlijke Lening extra aflossen

U kunt extra aflossen op uw Persoonlijke Lening. Als u extra aflost, heeft u uw lening sneller terugbetaald.

Extra aflossen doet u zo:
1. Maak het bedrag over naar rekeningnummer (IBAN) NL75 INGB 0009 0049 26 t.n.v. Nationale-Nederlanden Bank N.V.
2. Vermeld bij de overboeking uw contractnummer. Dit nummer vindt u op uw maandoverzichten

Goed om te weten over uw extra aflossing:

  • U krijgt een e-mail om uw extra aflossing te bevestigen.
  • Bij een extra aflossing blijft uw maandbedrag gelijk.
  • Door een extra aflossing wordt de looptijd van uw lening korter.
  • Geld dat u heeft afgelost, kunt u niet opnieuw opnemen.
  • Is het saldo van uw Persoonlijke Lening € 0,-? Dan betaalt u geen maandelijkse aflossing meer. De lening wordt automatisch beëindigd.

Uw situatie wijzigt

Is uw persoonlijke of financiële situatie veranderd sinds u uw lening heeft afgesloten? Bekijk wat u kunt doen bij:

Rekeningnummer wijzigen

U wilt het rekeningnummer wijzigen waarvan wij uw maandlasten van uw Persoonlijke Lening incasseren. Deze wijziging kunt u doorgeven door het formulier ‘Wijzigingsformulier Lenen’ in te vullen en op te sturen.
Het ingevulde en ondertekende formulier én de benodigde documenten kunt u per e-mail versturen naar contractbeheer@lenen.nn.nl. Maak hiervoor een scan of een foto (met uw smartphone of tablet) van deze documenten.

Persoonlijke Lening beëindigen

Bij een Persoonlijke Lening eindigt uw lening automatisch als uw saldo op € 0,- staat. Dit is aan het einde van de looptijd als u de maandbedragen op tijd en helemaal heeft betaald. Heeft u tussentijds extra afgelost? Dan is de looptijd korter. Als u uw lening heeft afgelost, melden we uw lening af bij het BKR.