Heb je een Persoonlijke Lening bij Nationale-Nederlanden? Je kunt je lening bekijken in mijn.nn of de NN App. In mijn.nn kun je ook je eigen gegevens beheren.
Je kunt extra aflossen op je Persoonlijke Lening. Als je extra aflost, heb je je lening sneller terugbetaald.
Is je persoonlijke of financiële situatie veranderd sinds je je lening hebt afgesloten? Bekijk wat je kunt doen bij:
Je wilt het rekeningnummer wijzigen waarvan wij je maandlasten van je Persoonlijke Lening incasseren. Deze wijziging kun je doorgeven door het formulier ‘Wijzigingsformulier Lenen’ in te vullen en op te sturen.
Het ingevulde en ondertekende formulier én de benodigde documenten kun je per e-mail versturen naar contractbeheer@lenen.nn.nl. Maak hiervoor een scan of een foto (met je smartphone of tablet) van deze documenten.
Bij een Persoonlijke Lening eindigt je lening automatisch als je saldo op € 0,- staat. Dit is aan het einde van de looptijd als je de maandbedragen op tijd en helemaal hebt betaald. Heb je tussentijds extra afgelost? Dan is de looptijd korter. Als je je lening hebt afgelost, melden we je lening af bij het BKR.