Ga direct naar inhoud

Jouw Persoonlijke Lening

Heb je een Persoonlijke Lening bij Nationale-Nederlanden? Je kunt je lening bekijken in mijn.nn of de NN App. In mijn.nn kun je ook je eigen gegevens beheren.

Persoonlijke Lening extra aflossen

Je kunt extra aflossen op je Persoonlijke Lening. Als je extra aflost, heb je je lening sneller terugbetaald.

Extra aflossen doe je zo:

  • Maak het bedrag over naar rekeningnummer NL75 INGB 0009 0049 26 t.n.v. Nationale-Nederlanden Bank N.V.
  • Vermeld bij de overboeking je contractnummer. Dit nummer vind je op je maandoverzichten.

Goed om te weten over je extra aflossing:

  • Bij een extra aflossing blijft je maandbedrag gelijk.
  • Door een extra aflossing wordt de looptijd van je lening korter.
  • Geld dat je hebt afgelost, kun je niet opnieuw opnemen.
  • Is het saldo van je Persoonlijke Lening € 0,-? Dan betaal je geen maandelijkse aflossing meer. De lening wordt automatisch beëindigd.

Jouw situatie wijzigt

Is je persoonlijke of financiële situatie veranderd sinds je je lening hebt afgesloten? Bekijk wat je kunt doen bij:

Rekeningnummer voor incasso wijzigen

Je wilt het rekeningnummer wijzigen waarvan wij je maandlasten van je Persoonlijke Lening incasseren. Deze wijziging kun je doorgeven door het formulier ‘Wijzigingsformulier Lenen’ in te vullen en op te sturen.

Het ingevulde en ondertekende formulier én de benodigde documenten kun je per e-mail versturen naar contractbeheer@lenen.nn.nl. Maak hiervoor een scan of een foto (met je smartphone of tablet) van deze documenten.

Persoonlijke Lening beëindigen

Bij een Persoonlijke Lening eindigt je lening automatisch als je saldo op € 0,- staat. Dit is aan het einde van de looptijd als je de maandbedragen op tijd en helemaal hebt betaald. Heb je tussentijds extra afgelost? Dan is de looptijd korter. Als je je lening hebt afgelost, melden we je lening af bij het BKR.

Voorwaarden

Meer over Lenen

Service & Contact

Heb je een vraag?

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op.

Naar Service & Contact