Ga direct naar: inhoud

Keuzemenu telefoonnummer
070 513 03 03

1. Schade melden, een vraag over een al gemelde schade of een vraag naar aanleiding van een schade

  • 1. Nationale-Nederlanden schademelding
    • Hierna vragen wij u om een keuze maken voor het product waarover u een vraag heeft.
  • 2. Delta Lloyd schademelding
    • Hierna vragen wij u om aan te geven of u een particuliere of een zakelijke klant bent.

2. Bent u een verzekeringsadviseur?

  • 1. Premiebetaling
  • 2. Eerder afgesloten product
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer, wordt u doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 3. Nieuw product
    • Hierna vragen wij u of u belt voor een particulier schadeproduct, een zakelijk schadeproduct, een bancair product of een pensioenproduct.

3. Bent u een particuliere klant?

  • 1. Premiebetaling
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer, wordt u doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 2. Eerder afgesloten product
    • Op basis van het opgegeven polis-, rekening- of leningnummer of postcode/huisnummer, wordt u doorgeschakeld naar het juiste team.
  • 3. Nieuw product
    • Hierna vragen wij u over welk product u belt.

4. Bent u een zakelijke klant?

  • 1, Schadeverzekering
    • Hierna vragen wij u over welk product u belt.
  • 2. Pensioen
  • 3. Collectieve Inkomensverzekering

5. Anders