Ga direct naar: inhoud

Keuzemenu telefoonnummer
0318 66 20 54

1. Een schade melden of status van uw schade

  • 1. Schade in en om uw woonhuis
    • 1. Melden van een glasschade
    • 2. Melden van een andere schade
    • 3. Voor een al eerder gemelde schade
    • Voor overige vragen, blijft u aan de lijn. U wordt doorverbonden.
  • 2. Schade met of aan privĂ©auto, caravan of motor
    • 1. Melden van een ruitschade
    • 2. Melden van een andere schade
    • 3. Voor een al eerder gemelde schade
    • 4. Schade waarbij iemand gewond is geraakt
    • Voor overige vragen, blijft u aan de lijn. U wordt doorverbonden.
  • 3. Schade op rechtsbijstands- of aansprakelijkheidsverzekering
    • 1. Beroep doen op rechtsbijstandsverzekering
    • 2. Melden van een nieuwe schade aansprakelijkheidsverzekering
    • 3. Voor een al eerder gemelde aansprakelijkheidsschade
    • 4. Voor een aansprakelijkheidsschade waarbij iemand gewond is geraakt
    • Voor overige vragen, blijft u aan de lijn. U wordt doorverbonden.
  • 4. Schade op uw reis- of annuleringsverzekering
  • 5. Schade op uw ongevallenverzekering

2. Betaling of premie-incasso

Hierna vragen wij om uw polis-, rekening-, of leningnummer bij Nationale-Nederlanden.

3. Nieuw product afsluiten of vraag over lopende aanvraag

  • 1. Aanvullend pensioen of bankspaarproduct
  • 2. Schadeverzekering (zoals inboedel-, woonhuis-, auto-, reis- rechtsbijstand- of aansprakelijkheidsverzekering)

4. Overlijden melden

5. Overige vragen

Hierna vragen wij om uw polis-, rekening- of leningnummer bij Nationale-Nederlanden.