Ga direct naar inhoud

Zo helpen wij u verder

Wij willen u graag helpen. Dat betekent dat wij alles zo snel en zo goed mogelijk voor u willen regelen. Zodat u weer zorgeloos verder kunt. Als u een brief of e-mail van ons ontvangt of als u met ons belt, proberen wij uw vragen te beantwoorden of een oplossing te bieden voor uw vraag. Maar ook bij de afhandeling van uw claim of klacht zijn wij pas tevreden als u dat ook voor 100% bent.


VerzekeraarsInBeeld

Jaarlijks wordt de tevredenheid van onze klanten gemeten in een onafhankelijk onderzoek. Lees de uitkomsten en welke verbeteracties wij ondernemen.

Lees meer

Waar kunt u op rekenen?


Keuzemenu's

  • Vind gemakkelijk het juiste telefoonnummer
  • Via het keuzemenu kunnen we u nog beter van dienst zijn

Overzicht telefoonnummers

Als u een schade meldt

  • Snel en vakkundig geholpen (door schademanager)
  • Altijd op de hoogte van de stand van zaken en voortgang
  • Onafhankelijke vaststelling van de schade

Lees meer

Als u een verzoek heeft

  • Beantwoorden wij uw vraag direct, of
  • Brengen wij u in contact met een collega die dit wel kan, of
  • Laten wij u weten wanneer u een inhoudelijke reactie ontvangt

Lees meer

Als u niet tevreden bent

  • We zoeken altijd samen naar een oplossing
  • U kunt uw klacht gemakkelijk indienen
  • Lees ook onze klachtenrapportage

Lees meer

Wat mag u verwachten

Wij bieden u begrijpelijke producten

Als u een verzekering bij ons sluit, zorgen wij ervoor dat u begrijpt wat de verzekering inhoudt en dat u krijgt wat u verwacht.

Wij zorgen ervoor dat:

  • U onafhankelijke informatie over onze producten kunt vinden in productwijzers
  • Wij begrijpelijke taal gebruiken in onze brieven, brochures, etc.
  • U duidelijke voorlichting krijgt
  • U onafhankelijke financiĆ«le informatie kunt vinden, bijvoorbeeld Wijzer in geldzaken
  • U informatie krijgt over het (eventuele) medische-acceptatietraject en de medische keuring

Wij bieden u een product aan dat geschikt voor u is

U wilt natuurlijk alleen een verzekering afsluiten die u nodig heeft en die bij u past. Nu en in de toekomst.

Van elk product dat wij u aanbieden:

  • Maken wij duidelijk wat de toegevoegde waarde voor u is
  • Geven wij aan voor welke doelgroep het product geschikt is
  • Bevestigen wij dat het product overeenstemt met de wetgeving

U mag van ons verwachten dat onze dienstverlening optimaal is

Als u bijvoorbeeld een claim bij ons indient of met ons belt, wilt u natuurlijk snel geholpen worden.

Wij zorgen ervoor dat u:

  • Weet wanneer u een inhoudelijke reactie van ons krijgt op een vraag, claim of klacht
  • Tijdig van ons hoort als ons dat niet lukt
  • Informatie kunt vinden over het indienen van een claim of een klacht en over de afhandeling daarvan
  • Snel wordt geholpen als u ons belt, of kunt laten weten wanneer wij u kunnen terugbellen

Ons kwaliteitssysteem om onze prestaties te waarborgen

Wij doen er alles aan om onze beloften waar te maken.

Wij zorgen voor:

  • Een actief kwaliteitsbeleid met heldere doelstellingen en procedures
  • Interne kwaliteitsmetingen
  • Wij jaarlijks de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek op onze website publiceren en aangeven welke verbeteracties wij uitvoeren
  • Dat u inzicht heeft in ons beleggingsbeleid
  • Een actief fraudebeleid en registratie van alle fraudezaken

Kunnen wij u helpen?