Ga direct naar: inhoud

Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Wij willen u graag verder helpen. Dat betekent dat wij alles zo snel en zo goed mogelijk voor u willen regelen. Zodat u weer zorgeloos verder kunt. Als u een brief of e-mail van ons ontvangt of als u met ons belt, proberen wij uw vragen te beantwoorden of een oplossing te bieden voor uw vraag. Maar ook bij de afhandeling van uw claim of klacht zijn wij pas tevreden zijn als u dat ook voor 100% bent.

Website Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Wat is het KKV?

Bekijk de video

Keurmerk Klantgericht Verzekeren


Keurmerkhouder Klantgericht Verzekeren

Nationale-Nederlanden Particulieren heeft sinds oktober 2010 het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Wat houdt dat in en welke voordelen heeft dat voor u?

Lees meer

VerzekeraarsInBeeld

Jaarlijks wordt de tevredenheid van onze klanten gemeten in een onafhankelijk onderzoek. Lees de uitkomsten en welke verbeteracties wij ondernemen.

Lees meer

Waar kunt u op rekenen?


Keuzemenu's

  • Vind gemakkelijk het juiste telefoonnummer
  • Via het keuzemenu kunnen we u nog beter van dienst zijn

Overzicht telefoonnummers

Als u een schade meldt

  • Snel en vakkundig geholpen (door schademanager)
  • Altijd op de hoogte van de stand van zaken en voortgang
  • Onafhankelijke vaststelling van de schade

Lees meer

Als u een verzoek heeft

  • Beantwoorden wij u vraag direct, of
  • Brengen wij u in contact met een collega die dit wel kan, of
  • Laten wij u weten wanneer u een inhoudelijke reactie ontvangt

Lees meer

Als u niet tevreden bent

  • We zoeken altijd samen naar een oplossing
  • U kunt uw klacht gemakkelijk indienen
  • Lees ook onze klachtenrapportage

Lees meer


Kunnen wij u helpen?