Ga direct naar: inhoud

Uw CreditCard wijzigen

Heeft u een CreditCard? Hieronder leest u wat u moet doen als u een wijziging aan ons wilt doorgeven.

Bankrekening wijzigen

Gaat u bijvoorbeeld scheiden en wilt u uw CreditCard behouden? Dan is het van belang dat de bankrekening waar de CreditCard aan gekoppeld is op uw naam blijft staan. Wijzigt er niets aan uw rekening? Dan hoeft u geen actie te ondernemen. Als uw bankrekening wel wijzigt, dan geeft u dit aan ons door. Via CreditCard Online kunt u heel gemakkelijk de gegevens van uw bankrekening wijzigen.

Ga naar CreditCard Online

Tenaamstelling wijzigen

Wilt u de naam op uw CreditCard wijzigen? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Onze contactgegevens

Bestedingslimiet wijzigen

Wilt u de bestedingsruimte op uw CreditCard wijzigen? Welke mogelijkheden hiervoor zijn en hoe u dit doorgeeft, hebben we voor op een rijtje gezet.

Bestedingslimiet wijzigen

Uw CreditCard opzeggen

Als u uw Nationale-Nederlanden CreditCard wilt opzeggen, dan kan dit met één maand opzegtermijn. U kunt uw CreditCard telefonisch opzeggen of via CreditCard Online.

Onze contactgegevens

Ga naar CreditCard Online

Extra CreditCard opzeggen

Heeft uw (ex-)partner of gezinslid een Extra CreditCard gebruik, die verbonden is aan uw rekening? Dan kunt u de Extra Card eenvoudig telefonisch of via CreditCard Online opzeggen.

Onze contactgegevens

Ga naar CreditCard Online

Scheiding regelen

Hierboven leest u hoe u een wijziging voor uw bankspaarrekening kan doorgeven wanneer u uit elkaar gaat. Denk hierbij aan het wijzigen van de tenaamstelling of bankrekening.

Heeft u nog andere producten bij Nationale-Nederlanden? We helpen u graag op weg met wat u bij een scheiding nog meer moet regelen.

Lees meer

Overlijden melden

U kunt een overlijden melden via de Nabestaandendesk. Onze medewerkers helpen u bij het afhandelen van het overlijden voor de producten die de overledene bij Nationale-Nederlanden heeft lopen.

Overlijden melden