Ga direct naar: inhoud

Eerdere campagnes

Pensioen Ophelder Service

Nederlanders wisselen steeds vaker van baan. Dit betekent ook dat ze vaker te maken hebben met meerdere pensioenpotjes. Uit onderzoek weten we dat het mensen dan vaak aan inzicht in deze potjes ontbreekt. En dat geeft weer een onrustig gevoel geven. Om deze mensen verder te helpen, introduceert Nationale-Nederlanden de Pensioen Ophelder Service. Met de Pensioen Ophelder Service beantwoorden we persoonlijk vragen van consumenten over pensioenpotjes. Mensen die liever zelf aan de slag gaan, kunnen op nn.nl een indicatie krijgen of het interessant kan zijn om pensioenpotjes samen te voegen. Of juist niet. Wie echt persoonlijk advies wil, kan terecht bij een door ons geselecteerde samenwerkingspartner. Of bij zijn eigen pensioenadviseur.

Meer informatie vind je op de pagina van de Pensioen Ophelder Service.

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven

Schadeherstel

Schade aan de woning of het bedrijf is al vervelend genoeg. Wij vinden het belangrijk dat de schade zo snel mogelijk wordt hersteld, het liefst zonder dat u daar extra last van ondervindt. Daarom bepaalt u bij Nationale-Nederlanden wanneer de schade wordt hersteld. Zodat u niet onnodig thuis hoeft te blijven of uw bedrijf moet sluiten omdat de schade gerepareerd moet worden.

Daarom bieden wij u de volgende diensten rondom schadeherstel:

  • Een vaste persoonlijke schademanager
  • We komen bij u thuis bij ingrijpende (emotionele) schade
  • We doen het schadeherstel ook ’s avonds en op zaterdag

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven

Schademanager Thuis

Bij grote financiële of emotioneel ingrijpende schades komt de Schademanager Thuis, als u daar prijs op stelt, naar u toe. Hij kan u bijvoorbeeld helpen met het voorkomen van vervolgschade, de afhandeling van administratieve zaken of het regelen van de juiste hersteller. Tijdens het traject blijft hij uw vaste aanspreekpunt. De schademanager thuis regelt alles van A tot Z om de schade snel en efficiënt te herstellen en af te handelen.

Meer informatie vind je op de pagina van de Schademanager thuis.

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven

Vaste schademanager

Stel, je hebt schade, dan is het belangrijk dat een en ander zo snel mogelijk wordt opgelost.

De schademanagers van Nationale-Nederlanden zijn persoonlijke contactpersonen die je na een ongeluk, schade of pech zorgeloos vooruit helpen. Zij zijn verantwoordelijk voor de behandeling van de schade en regelen alles wat daarbij komt kijken. Of er nu een piano op jouw auto is gevallen, jouw fabriekshal is ondergelopen of de pannen van jouw dak zijn gewaaid, zij helpen je altijd persoonlijk verder. Zij zijn bereikbaar voor zowel onze particuliere als zakelijke klanten onder één telefoonnummer 088 663 31 11.

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven

100% tevreden

100% tevreden met hoe wij uw autoschade afhandelen anders 4 maanden premie terug. Dat is de harde servicebelofte die we doen in onze campagne die gestart is op 23 november 2012.

Voorkomen is natuurlijk beter, maar als u ooit een ongeluk krijgt is het goed om te weten dat u bij
Nationale-Nederlanden in goede handen bent. Als enige krijgt u bij Nationale-Nederlanden de ‘tevredenheidsgarantie’. Hoe het werkt? Heel simpel! Als u niet tevreden bent over de manier waarop u geholpen bent bij de afhandeling van uw claim krijgt u 2* maanden premie terug. Dat is de unieke verzekering van Nationale-Nederlanden!

Deze video bekijken?

U heeft ervoor gekozen om ons geen toestemming te geven om de persoonsgegevens die wij verkrijgen en afleiden uit uw gebruik van onze website door middel van cookies en vergelijkbare technieken te mogen gebruiken om: Te adverteren op social media platforms.
Om die reden kunt u deze video niet bekijken. Klik op ‘Toestemming geven’ om de video alsnog te bekijken of lees meer.

Toestemming geven